Stackars mig....

hela dagen igår låg jag i feber.. sov hjur länge som helst.. för som tur var hade Lilla S bestämt sig för att ta en lååång middags lur...
Och när äntligen Älskade C kom hem var jag helt färdigigen.. somnade 17:30 på soffan ch sov till 19:30.. gick upp så hjälptes vi åt att lägga barnen.. sen satt jag på soffan igen..  gick o köpte lite snax men sen var det mys för hela slanten..

Ville inte att han skulle gå till jobbet idag, för jag är inte tipptopp idag heller..
Men men..
Och inatt fick B feber.. han kom in till oss och var verligen stekhet.. 38,6 hade han.. usch.. jag fick lov att vara vaken tills suppen börjat hjälpa, eftersom att han har en förmåga att få feberkramper.. så jag måste hålla koll på honom..
Så idag är jag ju inte bara trött för febern och förkylningen jag har.. utan för att jag varit vaken halva natten med..

Hoppas Älskade C får komma hem efter at han varit i gamlestan.


Xstsia, jo jag vet.. men nu kan jag inte med gott samvete använda täckena själv, och de är ändå ingen som använder de just nu (om vi inte har övernattnings gäster då) så därför ska jag kasta.
Men jag ska ALDRIG köpa igen. :)

Pratade med Mickis igår och hon är också hemma och sjuk.. stackarn..  hoppas hon blir frisk snart.. och vi med.. :)
Det värsta med allt är ju att jag planerat att börja på yoga passen idag, men jag kan ju inte gå dit sjuk heller. FAN!!! Jag såg verkligen fram emot att få börja träna lite.. måste ju komma i form nu.. kan ju inte se ut som en tjockis när jag kommer på återträffen för klassen heller.. :)

Ja, den här klassfesten..  nu är det vår klass och en av våra parallell klasser som ska ha det tillsammans..
Får väl se hur det blir.. jag ser inte jätte mycket fram emot att träffa alla mina gamla klasskamrater.. det är väl Andreas Lj, och Therese jag vill träffa.. resten är väl lite strunt samma egentligen.
Har inget gemensamt med dom, har aldrig tyckt om dom, de har aldrig tyckt om mig heller..  så nä, egentligen är det helt meningslöst.. men men..
Får väl ge dom en andra chans och se om de blivit människor av dom också.. :)

Funderar på om min kära Mamma är hemma från jobbet idag.. bilen är nämligen hemma..
fast det kan ju vara så att hon idag ville vara miljövän och tog spårvagnen faktiskt.. det vet jag ju inte..  får väl ringa sen och höra.


Lilla S springer runt och ser söt ut just nu.. springer och vickar på huvudet, och busar..  han är väl för söt.. *haha*
Det är så roligt att se dom busa tillsammans..

I helgen när skåning var här så satt han i soffan med dom och mös med dom.. så söta mina bus pojkar är..
Och i måndagskväll ville B inte sova.. han hittade nått mycket bättre att göra.. ligga mellan mamma och pappa i soffan och bara ha all uppmärksmhet helt själv.. och mysa..
Tittade på tv med honom och pratade.. Han är ju helt underbar.. åh så jag älskar mina barn.
De mest underbara pojkarna i världen.. tycker iaf jag..

Nä, snart är det dags för frukost..

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

ok..du kanske inte använder dom..men e soptipen d bästa stället då tycker du.. ge dom t stadsmissionen eller nåt. Finns nog nån stackare som fryser..



JK...ja du vem kan d vara..du gissade rätt första gången jag skrev om honom..men då tror ja inte ja kallade honom JK iofs..

men du vet vem d e :P

2009-02-04 @ 10:59:48
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kanske kan se d så..men i detta fallet får ja va försiktig..

2009-02-04 @ 23:11:19
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

nu blidde d fel..

skulle lägga till..vi kan prata om d när vi ses..Kram

2009-02-04 @ 23:11:55
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: marika

stackare hoppas att ni kryar på er snart...kramar

2009-02-05 @ 08:19:44
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0