Svärfar har gått bort..

Ja. Älskade C´s pappa gick bort för lite över en vecka sedan..

Och för er som står oss nära, så vet ni att Älskade C har haft ungefär samma kontakt med sin pappa, (tills för 5 år sedan) som jag haft med min biologisa pappa hela mitt liv..
Så nu när hans pappa gick bort blev det kaos inom honom.. han sörjde den som han lärt känna, men samtidigt var han så stolt att han inte vilja sörja en människa som under 23 års tid skitit i honom..

Det hela fick mig och tänka på om Du skulle dö..
Det skulle kännas konstigt.. men skulle jag sörja?? Vad skulle jag sörja??  Känns det inte rätt pissigt att ditt ena barn inte kommer kunna sörja dig ärligt och rent så som man ska kunna och som man borde med sina föräldrar när de går bort? Och allt detta för att du är FEG!!!?!
Samtidigt känns det väldigt dumt inom mig.. jag vill ju lära änna dig.. Jag har alltid velat lära känna dig..

Jag har alltid velat vara en del av ditt liv, och att du ska vara en del av mitt.. Jag har ALDRIG varit intresserad av några pengar från dig alls... Jag SKITER i dina pengar.. du kan behålla dom och spendera dom på något du anser vettigt och viktigare än ett DNA test..
Det är inte det det har handlat om någonsin.. Det har BARA handlat om att jag vill ha en chans till mitt ursprung.. en chans att lära känna min släkt.. veta var jag kommer från, veta vilka drag och sånt som jag ärvt av min pappa oc hans familj.. 

Men nej nej.. snål och stolt!! Det är ditt motto!!

Men kom ihåg det den dagen du stött bort de flesta..  Kom ihåg det den dagen om 30 år när du är gammal och ångra dina vrickade beslut...
För jag kommer aldrig glömma.. Jag kommer aldrig glömma hur du behandlat mig som luft ett helt liv..

Så sitt du där på dina höga hästar och se ner på resten av folket.. en dag ramlar du ner du med, och då är det alla andra som sitter på hästar och spottar på dig... (med andra menar jag migsjälv)

Ja, jag är bitter.. bitter och ledsen!!!  Och ingen annan har jag at lägga skulden på än dig.. och eftersom att du itne är man nog att tala med mig, så kommer du ju knappast ens försöka försvara dig.. så jag kan fortsätta spy galla över dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0