Barnlösa Fäder!!

Ju mer jag involverar mig i diskussioner på nätet om Gömda skandalen, desstom mer kommer jag i kontakt med fäder som blivit beövade på sina barn..
Alltså där modern tagit barnen och till polis, social, kvinnojourer och liknande hittat på olika historier om hur pappan misshandlat osv..

Det är hemskt!!
Ens barn är ju det finaste och viktigaste man har..  Att bli berövad på dom måste ju vara som att bli berövad på luften man andas..

Och så sitter ju du där då, 50mil bort.. med alla möjligheter i världen att få kontakt med din dotter om du bara vill.. Men du är för feg...
Du är för stolt!!  Du har en möjlighet som många fäder (och mödrar) skulle drömma om, med tanke på deras situationer..  men du tar den inte..
För ditt ego klarar inte den smällen!!!

Ja, som du märker så har min åskt om dig börjat formas ganska väl nu, och det är ju inte smikrande ord som faller mot dig..

Jag vill inte vara så här bitter.. jag vill kunna säga att "det spelar ingen roll, det bekommer mig inte"
Men jag kan inte det..  Iaf inte utan att ljuga..
Jag kommer nog aldrig att släppa bitterheten.. jag hoppas jag kan det en dag.. men tyvärr så ligger nog den dagen långt fram i tiden..
Speciellt nu när jag fått egna barn, och vet hur det känns att älska någon så gränslöst mycket..
Hur fan är man då funtad om man frånsäger sig allt som har med denna bebis att göra..

Ok, man kanske frånsäger sig det inför ett prov.. men nu är ju ett faderskaps prov taget.. Du ÄR min pappa.. jag har fler liknelser i blodet med dig än med min mamma.. Och jag har fixat så att vi skulle kunna få DNA prov, eftersom att du inte litar på det prov som togs för 25 år sedan..
Men nej då, då stoppar du huvudet i sanden och tror att ingen ser dig..  Du kunde inte ens ge mig ett litet jävla svar på varför..
Så den dagen jag möter dig och ilskan rinner över och du få höra alla vackra ord jag har att säga om dig.. 
Den dagen är det din tur att ta konsekvenserna för ditt handlande..

För vad man än gör i livet så kommer det konsekvenser av det..
Gör man något bra, får det vissa konsekvenser.. Gör man något dåligt får det konsekvenser..
Det är inte alltid som konsekvenserna kommer när felet görs..  Det kan, som i ditt fall, ta flera år innan det verkligen känns att du gjort fel!!!

Uscha.. vet ju att en person läser min blogg, och känner nu att detta blev ett väldigt bittert inlägg.. men jag sturntar i det.. för jag har tamejfan all rätt i världen att vara bitter på dig!!!

Det enda jag kan ge dig cred för är att du en gång svarat på ett mail.. EN GÅNG!!!
Jag har messat dig, mailat dig x antal ggr.. jag har skickat medelande till dig på FaceB, men alltid utan svar.. förutom den enda gången.. Då du så fint förklarar för mig att du minsann inte är min pappa, för det VET (?) du..

Hur fan kan du veta det när blodprovet säger annat??
Hur kan du säga det när du inte ens har ryggrad till att våga göra DNA test??

Nä, att du är en feg krake har jag nog kommit på nu.. synd bara att det skulle ta sån jävla tid för mig att fatta.. men det är väl så... Min mamma ville ju aldrig påverka mina åsikter om dig.. så jag har aldrig fått höra vilket svin du är..
Den bilden gav du mig helt själv!!!

Retar mig, just nu, att jag har mer liknelser i mitt blod med dig än med mamma..
Allt jag kan göra åt det är att se till att gå rakryggad och ALDRIG bete mig så som du gjort.. 


Må Väl gott folk!!!

//En Mycket Bitter Ung Kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0