Man Älskar väl sina barn... eller?

Tänker du någonsin på den dotte du aldrig visat dig för??

Tänker du någonsin att du ångrar ditt val?? Eller är allt så svart/vit för dig?? Handlar det verkligen bara om pengar för dig??

Jag ser på mina pojkar, och det finns inget... absolut inget i hela världen som skulle kunna hålla mig borta från dom..

Jag förstår dig inte.. jag kommer heller aldrig att göra det..
Kärleken jag känner till mina barn är obegränsadoch villkorslös.. 
Borde inte alla föräldrar känna detsamma för alla sina barn?

Ja, som du märker är jag itne lika bitter eller arg på dig längre.. det är sååå skönt ska du veta..
Men frågorna kommer ju alltid finnas kvar hos mig, det är bara du som kan ge mig svar..
Det är väl lättare att plocka ner månen och stjärnorna än vad det är att få ett svar från dig...


Hoppet sägs ju vara det sista som lämnar en.. så vi får väl se vad som händer..
Jag önskar att jag inte hoppades så mycket faktiskt.. det är så svårt varje gång du skjuter drömmarna i ryggen.. hade jag inte hoppats så hade jag itne kunnat bli sårad..  men men.. lever vidare..


Önskar du kunde se saken från mitt håll lite med.. istället för attvara så förbannat ego hela tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0