. . .



Jag borde hata dig.. Men jag vill inte lägga ner energi på det.
Du har berövat mig min familj..
Mina bröder, och min övriga släkt.
En bit av mig har du tagit bort, och den kan jag aldrig få tillbaka.

men det värsta är ändå med mina bröder.
Jag tycker otroligt mycket om dom, och önskar att kontakten med dom vore bättre..
Men den chansen berövade du oss allihopa.
Jag kommer aldrig att vara en del av dom på samma sätt som jag kunde och borde varit.
Och det är din förtjänst!

Hoppas du är nöjd.
Mission Acomplished!

Jag skiter i dig och kontakten med dig på många sätt..
Kontakten med mina bröder är viktigare!

Kusiner, fastrar och farbröder vore trevligt att träffa någon gång också..
Och min farmor..
Du kan hålla dig borta om du tycker det är lättare.. Men stå inte i vägen för de andra!

Jävla bromskloss!
Du har redan förstört så mycket som aldrig kan repareras..
Låt allt vara nu.
Sluta försöka ställa dig ivägen för mig.
Sluta försvåra och förstöra!

Va en man för en gångs skull.. det är en sida av dig du inte visat vare sig mig eller min mamma ännu.
Möss hör hemma o husets gömda vrår...
Män står för sina handlingar och har en egen ryggrad..
Leta reda på din nu.. det börjar bli dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0