Borde nog sova nu...

Men jag känner inte för det..
Sitter och spelar det där förbannade ballongspelet.. och har fastat på en bana.. det går f*n inte att fixa den.. får ringa Lilla Syster S imorn efter hennes skola och fråga hur i helll... man gör.. :(


Jadu Xstasia.. Vin Diesel, The Rock eller han som är med i "Transporter". vem som helst av de 3 hade gärna fått hälsa på en snabbis när Älskade C var på jobbet.. *hahaha*
TRo nu inte något folk.. Min älskade Pojkvän är mycket väl medveten om mina åsikter om dessa 3 skådisarna..
Och vi har en liten regel i vårt förhållande..  Kändisar är inte otrohet.. mn svenska kändisar räknas inte.. då är det otrohet.. men om nu vi leker med tanken.. hur stor är chansen att jag får nuppa The Rock, eller att älsklingen får nuppa Carmen Electra?? Nja.. inte så stor.. så därför är det ok...



Nä.. nu får jag väl göra mig iordning för natten..

Sov Gott Mina Vänner!!!

Må Väl, och Ta Hand Om Era Nära Och Kära!!!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du verkar va ute efter flintisar :P Alla 3 är ju hårlösa. Själv har ja fått höra att killarna ja kollar efter blir äldre o äldre..men ne. han i lördags ville ja ju bara knulla :P

2008-12-19 @ 11:14:26
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0