Dags för natten...

japp.. ska snart gå och lägga mig..

Men först tänkte jag skriva några rader..  har egentligen inget speciellt att skriva... vill bara skriva för skojs skull.. :)

Såg att du tagit bort din blogg Angela.. väldigt tråkigt nu finns inget sätt att se hur det är med dig, eller vad du har för dig.. Saknar dig massvis, och jag hoppas du snart vill tala med mig igen.. 


Syster Greta.. jag finns här.. och stöttar dig hela vägen.. Det vet du, men jag kommer säga det så ofta att det till slut sitter ordntligt i dig och du verkligen VET!!!



Imorn bitti ska jag ringa barnläkar bilen så de får komma och kolla på B och hans hosta.. kanske kan få lite medicin så han blir frisk snart..
Och Lilla S med såklart..

Älskade C glömde färgen idag igen, så jag kunde inte måla om.. får se till att det blir gjort till helgen...

Nä, det var allt för ikväll mina vänner!!!
Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ville bara meddela att jag redan vet att dom finns..men tycker inte att mias systrar passade in..sen så har ja inte läst Emma än.Men tack ändå.

2008-12-10 @ 00:47:17
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0