Fredag = Städdag

Nu håller jag på att städar... fy fan.. orkar eentligen inte, men det måste ju göras... väntar på att tvfätten och disken ska bli klara nu så jag kan fylla på igen...
 
Och så kommer troligen Mickis snart.. hon ska låna datorn och betala en massa rkningar.. uscha..  räkningar.. det måste väl vara det tråkigaste som finns..
Pengarna skulle kunna spenderas på ett så mycket roligare sätt.. :)

Lilla S ligger och sover lite middag.. så bra.. då kan jag göra allt det jag inte kan annars..
Och snart kommer lskade C hem med Pizza.. :P  vi ska äta lunch ihop..
Gahh.. såjag älskar denna karl!!! Fnns det någon som är snyggare?? Int i mina ögon.. ingen är bättre än honom.. iaf för mig..
Han är tamejfan den mest underbara mannen som finns.. och så förbannat sexig också.. :)

Tycker det är helt underbart men samtidigt lite konstigt att jag tycker så om honom, och att jag fortfarande är lika kär i honom efter snart 7 år tillsammans..
Tror helt och fullt på att han är min pusselbit.. och den passar perfekt!! Bilden är hel, speciellt nu när vi har 2 underbara pojkar med också.


Har tjötat lite med Lisa i tele nu, så härligt att prata med henne..  speciellt när man börjar skratta, för börjar hon finns det inte en själ på jorden som kan låta bli att skratta så kinderna får värk och man viker sig dubbel.. :)
hoppas hon snart har fixat så hon kan lägga upp bilderna från thailand.. jag vill ju se.. :P


Nu vaknade den lilla prinsen igen... så nu kan jag inte skriva mer.

Må Väl!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh så fint du skriver. =)

7 år, herregud, det skojar man inte bort Jenny =)

2008-12-08 @ 04:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0