Inte som jag tänkt mig....

Nä, vi skulle ju åkt och kollat på en vovve idag.. men inget går som jag vill..
Vi fick inte tag på någon bil.. Jo, Syster Gretas bil kunde vi lånat, men den är så liten, bara 2 dörrars.. och ska hela familjen med och sen kanske en hund med hem.. ja då blir det väldans trångt.. så det gick ju inte..
Så nu kommer säkert vi inte kunna köpa vovven..   :´(

Men men... det finns väl en mening med det också.. jag ser den bara inte..
Arrrrggg... va grinig jag blir.. jag ville ju verkligen iaf åka upp och hälsa på henne och se vad det var för typ av hund..
Men blir det inte så nu.. så ska jag fanimej börja spara..  för å jävlar ska jag ha en hund till sommaren!!!!
Nu vill jag inte vänta mer på vovve.. 
Jag vill så jäkla gärna ha en vovve så.... gaahh..
Nä.. blä.. jag är grinig som sjutton nu..
Inte bara för att det inte gick som jag ville med hunden.. utan för en massa saker.. Detta är en sån där dag då allt blir helt fel bara!!!
Inget speciellt.. bara en jävligt dålig dag!!

Uscha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0