Julmys och lite mera..

Nja Xstasia.. jo jag vill itne ha hårdrocks långt hår på pojkarna men inte bara skalligt ska det vara.. :)
Finns fler som är snygga, men de 3 har ju kroppar som fåren att smälta som smör i solsken.. :)  Sen är väl Sean Connery inte helful heller.. trotts att han är närmare min morfar i ålder än migsjälv..  *hahaha*


Trodde boken skulle komma igår.. men Icke.. det var en lekmatta från Libero som jag beställt.. men som jag egentligen inte behöver.. beställde mest för att bli av med poängen, man får ju inte spara hur länge som helst..


Nu sitter vi och väntar på att Älskade C ska åka iväg och köpa ett Wii... sen ska det spelas.. jag, B och Älskade C ska mysa och spela tv-spel.. 
Det är så trevligt, mysigt ochhärligt att få kvällarna med bara B, då Lilla S ligger och sover.. Är övertygad om att B uppskattar det med..


Idag har vi haft lite julpyssel-mys.. :)
Mamma gjorde knäck, och tvillingarna och B gjorde marsipan figurer med nougat..
Sen gjorde jag cornflakes choklad-kakor.. så sen när allt blivit kallt och stelnat så ska vi äta gott.. :)

Nu orkar jag inte skriva mera.. ska försöka se till att B inte hoppar runt och stojjar.. för han lyckades nyss väcka lillebror en gång..  inte en gång till tack!!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

om man gillar muskler så..men jag håller mig t mer naturliga killar.gärna vältränade..men inte muskelberg.Jag gillar björn gustafsson..fast att han ser lite spinkig ut..:P

2008-12-21 @ 19:20:12
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0