Kärlek som brister..

Folk runt mig gör slut och mår dåligt.. vissa är förhållanden som hållt i flera år, andra är nya men fyllda av kärlek.. De nya är även sånna förhållanden som fått vännerna och deras pojk/flickvän må bättre än de någonsin gjort, eller iaf bättre än va de mått på väldigt länge..
Det är tråkigt.. men det är ju så livet går..
Men jag blir ledsen.. mina vänner lider ju och är ledsna, då blir jag ledsen..  För jag inget göra som förbättrar saken.. jag kan inte hjälpa..

Men det finns speciellt en person i ett sådant här fall som jag blir så arg på så det är fan inte sant..
H*n har lyckats förstöra något så fint.. Något som fick min vän att må så otroligt bra..
Men nej, nej.. varför skulle min vän få vara lycklig.. varför skulle något gå vägen för denne??
Gaahh.. jag skulle sagt dig ett par sanningens ord när jag mötte dig på pressbyrån.. men jag höll tyst för min väns skull..

Till min vän
Ni hittar snart tillbaka.. sann kärlek förgås inte så lätt..  Kärleken är starkare än så..
Jag finns här och stöttar dig.. jag finns här när du vill prata ut.. eller bara skrika ut ditt agg mot idioten..
Jag finn här i alla lägen..  Ni är snart starkare tillsammans än ni någonsin varit innan.. Man kan inte lura kärleken så..


Må Väl!!!



The Power Of Love Is The Greatest Power Of All.
Love Will Always Win!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

vill bara tacka för boktipset.

Hoppas allt e bra me dig iaf? även om det är jobbigt för nåra av dina vänner.

Saknar dig!

Kramar

2008-12-18 @ 22:26:29
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Mums ja..Vin Diesel hade inte vart fel :P

2008-12-18 @ 23:03:49
URL: http://xstasia.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är verkligen världens finaste vän!

Det finns få som du, tack för allt du är och för att du ALLTID ställer upp när jag som mest behöver.

Hoppas på glögg kväll med barnen, saga sa idag att hon saknar sin vän Benjamin ;) så det är dags att styra ihop oss nu bannemej!

kramar till dig,

2008-12-20 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0