Klagomål.. ;)

Ja, för första gången har jag fått klagomål på att jag inte skrivit.. :)
Jag brukar ju vara så väldigt aktiv här inne så folk är vana vid det.. men i helgen har jag faktiskt gjort annat..  Vi har lekt med grannarna.. pojkarna har busat runt och lekt hur mycket som helst..


Lilla S ligger i sin säng och har feber.. stackarn.. jag ska gå och ta upp honom snart så han får ligga brevid mig i soffan, så jag har koll på honom..
Min lilla vän.. men jag tror det är samma feber som B hade nyligen..fattar inte vad f*n det kan vra.. men runt går det.. B - Lilla S och så håller det på..  Skit jobbigt för dom..


Pratade med Maria idag... de har sålt Busan, men den nya familjen kan inte behålla pga ohygglig allergi.. så jag ska kolla med Älskade C om i kan köpa henne från dom.. :)
Jag vill ju så gärna ha en hund, och en hund som är 1 år är ju fortfarande formbar..

Nä.. vill inte skriva mer.. Är lite orolig för Lilla S, så nu ska jag gå in till honom..

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: marika

Vad e det för hund?

2008-12-16 @ 09:41:49
URL: http://mammamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0