Nätter... vissa är mindre bra..

Och natten till idag var en mindre bra natt..
B hade jätte hög feber, så han fick lov att sova brevid mig så jag kunde hålla koll på honom och ge hono feber nedsättande när det behövdes..
Och när jag väl skulle lägga mig, ja då börjar väl Lilla S att hosta också så han kräktes av det, så då fick han med sova brevid mig.. trångt och varmt som attan var det.. men mina barn var brevid mig så det var ok iaf.. :)

Nu ikväll har B inte haft någon feber alls, och Lilla S mår mycket bättre han också, förutom atthan inte vill sova.. så jag lade honom i soffan brevid mig när jag kollade på tv.. så nu ligger han där brevid sin pappa och sussar så gott så.. :)

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag..
Har inte hänt nått speciellt.. dessutom har jag inte tid.. måste på tos för ett kort besök innan niagara fallen flyttar hem till oss.. :) Intressant va?! :P

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0