Pepparkaks bak!

Jadå idag har jag och grannarna bakat pepparkakor med barnen..
Goda blev dom även om de vart lite tjocka.. :)  men men.. barnen hade kul och det är ju det som är det viktiga tycker jag.. resten är bara plus i kanten..
Efter baket fick de leka en stund, sen var det dags för PIZZA!!!  en hitt för små pojkar.. :)  och efter det så blev det lite spelande för pojkarna.. 
Sen fick jag och Granne A spela ett race mot varandra.. och inte f*n vann jag inte... nänä..  men men, jag spöade honom igår i bowling så det gör detsamma.. *haha*


Älskade C är och fixar Fionas bil med skåning..  får väl se när han kommer hem.. det brukar ta en jäkla tid när det är något som ska fixas tycker jag..


Igår hade Mickis och PowerR lite fest..  de hade tydligen jätte trevligt tills Mickis tyckte det var dags att somna.. :)
Vi kunde inte åka, för mamma åkte iväg tidigare på dagen till sin gubbe, alltså utan barnvakt..
Sen hadejag kräkts på dagen och senare så fick jag en klump i halsen igen (det var det som framkallade min kräkning från början) så jag kände inte för att åka dit, ifall jag hade fått ett kräkanfall.. för även om jag inte är kräksjuk så är det inte så väldigt trevligt att stå och prata med Mr Porslin hemma hos någon annan..

Så skulle vi träffat dom idag.. men stackars Mickis är bakfull.. eller ja, inte bakfull riktigt men slö i kroppen.. som man brukar bli..
Och vi hade redan ätit.. dagen idag var ju fullspäckad så vi blev vrålhungriga..  så vi kanske ska träffas en snabbis på tisdag.. jag hoppas det, för dom kan inte komma på julafton.. då jbbar Mickis, och dagen efter åker de till PowerR´s mamma och hälsar på...
Men nyår.. då tycker jag vi definitivt ska träffas.. iaf en stund på dagen.. för ni kommer vilja festa på kvällen.. ;)  så en stund på dagen tycker jag vi kan träffas om ni inte redan har planer? :)

Så! Nu är det spikat med Mickis.. Lunch pånyårsafton.. :)  De ska iväg sen och äta middag hos PowerR´s kompis och festa med dom.. men Lunch det sa vi ha.. :)


Går här hemma och väntar på att jag ska få en postavi... vill hämta ut min bok NU!!!!
Har ju beställt boken: "Mia- Sanningen om Gömda" av Monica Antonsson (https://www.blogger.com/)
Är så nyfiken på vad den boken har att ge och vad som berättas i den så det är inte sant...

Nja.. så mycket mer har jag inte att säga idag faktiskt!!!


Kära M!!
Tycker det är skit att saker inte blir bättre.. men det vänder nog snart ska du se..  fråga mig en dag när vi träffas om mitt första år med Äskade C så ska du få höra.. :P


Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0