Sjuka barn!!

Ja, mina stackars pojkar har massa hosta och snoriga näsor..
B har hosta så enormt mycket.. men det börjar ta sig nu när han tar hostmedicinen...  vilket går mycket lättare nu, idag drack han upp den efter bara 1 minuts tjafs.. :)
Frammåt, frammåt.. :)


Var på torget igår på eftermiddageg med Mickis... så roligt att få träffa henne igen, det var ett tag sedan..
Berättade hur jag kände när det gäller att vi inte träffas lika mycket längre och att vi aldrig pratar.. så nu känns det bättre.. :)
Sen på kvällen ringde jag och skällde på Lilla Fiza för att hon kommit hem från Thailand.. :) sötnöt.. hon hade haft det bra där borta iaf.. förutom fiskarna och tråkmånsarna som drog ner stämmningen ibland bara..
Hoppas hon kan lägga upp kort snart.. jag är nyfiken på det underbara landskapet som jag hört talas om så mycket av diverse folk.. :)


Lilla S har äntligen börjat äta barnmat, gröt, yoghurt och kräm..  det är inte bara välling längre..
Numera är det bara välling när han vaknar på morgonen och om han vaknar på natten.. sen kan det bli en flaska om vi inte är hemma, det är lättare att ha med sig varmvälling på promenader än att ta med sig micron och lite mat och bestick..  ;)
Men det är skönt som sjutton.. jag har ju varit så orolig, för det blir kanske dags för dagis snart.. och de har ju ingen lust att göra x antal vällingflaskor varje dag till honom.. då måste han äta mat..


Ringde nyss den man som jag hoppas ska bli min chef inom en kort tid..
För att fråga om de kommer ut till "min" stadsdel eller hur det går. Det visste de inte ännu, men de har påbörjat ett samarbete med vissa företag iaf, och trycker på litegrann.. tyvärr så har det ju varit en del saker som måst fixas innan de startar upp en ny enhet..
Men där är det löst iaf.. så det är skönt..
Han sa att han skulle höra av sig om det kommer upp något, och tyckte det var trevligt att jag ringde.. antagligen för att jag visar intresse.. :)
Nu blev jag sådär glad igen när jag pratade med honom för det låter vääääldans bra när han säger att han ska höra av sig om det kommer upp något.. :)
*hoppar lyckligt upp och ner*  Ni förstår nog vid det här laget att jag vill ha det här jobbet något enormt mycket?!!
Så mycket så det förstår ni nog inte.. :) Det är ju ett jobb som går ut på det som jag VILL göra med mitt liv.. hjälpa, stötta, ge råd och bara finnas till för dom som behöver..
Åhh.. så jag vill.. Ni måste hålla tummarna för mig mina vänner!!!!

Slänger in en bild på min Älskade C.. för att jag älskar honom så förbannat mycket och för att jag tycker han är så jävla snygg!! :)

Lite gammalt kort.. men det gör inget.. han är lika snygg för det.. :)


Nä.. tro om man ska ta och göra allt man inte orkade med igår då kanske??
Tvätten kommer ju inte fixa sig själv.. och inte disken heller.. och inte har jag en självgående dammsugare heller... *grrr* så det är väl bara till att ta på städvantarna och fixa skiten..

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0