Snart Jul

Nu har jag gjort knäck för första gången i mitt liv, och ska man lite på Syster N (vilket jag gör) så var de goda med.. :)
Så det var lyckat!!
Så gjorde jag och Syster N nya kakor med flingor och choklad..  så det ska finnas lite gott tills på onsdag!!


Så mysigt.. även om jag inte fått den där riktiga julkänslan (saknar ju SNÖ!!!) så har jag en underbar känsla nu mera.. inte bara inför julen, utan inför det mesta..
Funderade lite över mitt liv häromdagen och satt och observerade mina 3 pojkar..  Jag är så lycklig så det är inte sant..  Sån underbar familj..  Älskar när vi gör saker ihop allihopa, även om det är nått så litet som att gå och handla..  Vi gör det som en FAMILJ, tillsammans!!

Och speciellt nu inför julen när alla förberedelser gjorts och så, fy vad mysigt vi haft..  mysiga mornar med fika, mysiga kvällar med gott och film (eller nyligen tv-spel) tillsammans..  kvällarna dock med "bara" B, så han får en stund för sigsjälv, som han inte behöver dela med Lillebror..
 

Imorn ska vi klä granen..  jag får göra det med B på kvällen när Lilla S sover, så vi får göra det i lugn och ro.. :) 
Och snart ska jag sätta mig och slå in julklappar..
Och imorn ska jag inhandla de sista tillsammans med Kära M, så lite inslagning blir det imorn med..  Men snart är allt klart..   Åh, jag älskar verkligen den här tiden på året..  och detär för att jag har världens mest fantastiska och underbara familj!!! Älskar er allihopa!!

Nu ska jag slå in julklappar, sen är det film med Älskade C som står på listan! :)


Må Väl och God Jul På Er Mina Vänner!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0