Svärfar..

Ja!!! 
Äntligen fick man tag på honom...
Chansade och ringde till det stället jag vet atthan brukar göra dialyser på, och ja, där var han.. :)  annars hade jag ju bara tänkt fråga efter ett nummer eller namnet på hans boende där.. men se där.. hittade gubben i egen hög person..

Så nu kommer han på julafton.. dock lite senare än andra, för han ska på dialys samma dag, så Älskade C får åka och hämta honom när han är klar.. 

Så... nu ska jag koka lite knäck.. för den vi gjorde med mamma är ju slut.. :)

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vill ge en stor julkram till dig, och ge gärna din mamma en från mig också.

KRAM Britt-Marie

2008-12-22 @ 20:39:31
URL: http://pyttelitenhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0