Lucia Firande

Ja, mycket händer runt mig nu, och jag vet inte om jag kan göra så mycket åt saken.. men jag vill så gärna hjälpa..  Hon vet iaf att hon kan komma till mig om hon känner att hon vill..
Det är väl det viktigaste...


Imorn är det Lucia på B´s dagis.. så då ska vi dit och titta på när barnen Luccar.. B ska vara tomte, och han ska få en stor pepparkaka sn från dagis.. de lottar ju ut en till något barn varje dag, så att när terminen tar lut så har alla barn fått varsin stor pepparkaka.. tror det är deras namn på oxå..

Ska försöka hitta B´s gamla tomte kläder som han hade som liten, så kanske LillaS också kan vara tomte imorn.. :)
Lilla Syster N ska följa med, och jag har messat Syster Greta med och frågat.. hoppas hon vill följa med..

Jag vill prata med dig Syster Greta.. måste fråga dig en sak..  hade en känlsa sist du var här, men det är först nu som jag kan få ord på den, så jag måste fråga om den stämmer..


Nudlan är här ute mer och mer.. :) hon flyttar nog hit så fort hon kan, så hon slipper det där i norr..
trevligt med lite promenad sällskap, och någon som följer med till torget när man ska handla..

Älskade C har fortfarande inte tagit med sig färg hem.. *grrr* men det kommer snart hoppas jag.. det hade varit trevligt om jag hade hunnit måla om innan julafton, så det är fint när folket kommer då..
Se måste jag få tummen ur och skicka iväg ett brev eller kort til svärfar Perry med.. så han vet att han är välkommen på julafton..  blir nog ett brev eftersom att jag måste skriva dit alla nummer som han verkar ha tappat bort..

Lilla S är helt kocko... han har naggat bort lacken på ett ställe på sin säng.. så nu vände jag på sängen så han itne ska nagga där mer och få i sig en massa flisor..
f*n kan de inte bygga en spjälsäng i hårdplast???
Tur att han snart ska byta säng.. får se om vi kanske kan göra ett byte och flytta in honom till B redan i februari kanske..
problemet då blir väl mer att se till att Lilla S stannar i sin säng.. men det gick ju med B så då ska det väl gå med denna ungen med tycker jag.. :)

orkar inte skriva mera..

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0