Vovven ute på försäljning!!!

Jaha.. nu finns vovven på en väldigt populär annons sida..  Åhh.. så jag vill ha henne..
Måste se till att få tag på bil idag så vi iaf kan åka upp och se om det är en hund för oss..  Jag vill, jag vill, jag vill, jag VILL!!!!!

Idag är det en sån där fruktansvärt tråkig grå dag..
Ingenting händer..  det är grått och regnigt ute.. inga pengar till att göra nått.. ja.. en helt grå och dyster dag faktiskt!!!
Fast Mika fyller år idag, så helt trist är den väl inte iaf.. :) Definitivt inte för henne!!



Får väl se vad dagen har att erbjuda lite längre fram.. om det blir någon bilresa till Tjörn eller inte för våran del..  Se måste ju Älskade C få säga sitt också.. 


Idag har antingen min bok kommit, eller så har en sak från Libero kommit som jag beställt till Lilla S.. det jobbiga med Libero beställningen är att jag glömt bort vad jag beställde.. så det ska bli intressant att se vad det är.. :)
Men jag hoppas iaf på mn bok.. för ajj, så nyfiken jag är på den..  den kommer vända upp och ner på en del somsvenska folket kultur förklarat inom litteratur..
Får väl se om den får lite mer uppmärksamhet i medierna nu när den är släppt..  den fick ju knappt någon innan.. trotts innehållet...


Vill prata med min syster Greta..  det känns inom mig att något är fel.. för jag är ledsen.. och jag har liksom ingen anledning till att vara ledsen eller nedstämd... men det kan väl kanske ha med vädret at göra också.. men jag vill ändå prata med henne.. har saknat henne så förbannat mycket.. och nu när jag fick reda på att allt var sant så blev jag så besviken och ledsen på migsjälv..


Lilla S mår mycket bättre nu igen iaf.. lite hosta kvar nu bara.. men inte alls så som det var innan.. Likadant med B..  så det är väl förhoppningsvis på rätt väg nu ed dessa förbannade förkylningar..
Det enda som är nu är att Lilla S bestämmt sig för att all föda itne är gott.. så varje måltid är ett bökande och pusslande för att få i honom något..
Får leka i honom maten.. men inte ens det funkar hela tiden... men det är väl för att nu när han var sjuk så ville han ju nästan bara ha välling och nyponsoppa.. med andra ord bara mat på flaska..
Bryta vanan igen då.. roligt roligt.. hmm.. eller inte...


Nästa vecka är det julafton..  så underbart..  men jag saknar en sak.. SNÖ!!!!!
Jag vill ha en massa snö...
Har lånat en bild av Candyhoe som visar hur en vinter SKA se ut.. så den lägger jag upp här.. så alla ni andra som bor med mig i götet får se hur en Vinter ser ut i normal fall.. annat än bilder kommer vi ju inte få se.. :(


....nehepp.. det gick inte.. fel format på bilderna.. jaja.. skit samma..
Får väl leta efter en annan bild som jag lägger upp senare då kanske.. :)

Nu orkar jag inte blogga mer för stunden..

Må Väl!!!


GRATTIS MIKA PÅ 24 ÅRSDAGEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0