Bristande Sömn...

Ja, natten har då inte varit bra.. första natten på en vecka som Lilla S sovit i sin säng, eftersom att han varit sjuk...
Fick lov att flytta över honom efter ett tag.. vem f*n kan sova när han ligger och jollrar och gnäller då???
Sen fick väl B den briljanta idén att vakna vid 2 tiden, då gick han upp och satte sig i soffan.. när jag kom upp för att kolla vad han gjorde, då tyckte han att jag skulle sätta på tv:n och lampan så han kunde kolla på barnprogram.. (?)

Nänä, han fick väl sov hos oss också då.. :/
Det hela slutade med en varm, överfull säng... ungar som sparkas åt alla håll och kanter.. Älskade C som snarkar så man inte kan somna..
tja.. inte en bra natt alls tycker jag..
Får väl se om jag kan tjyva till mig en lite "nap" under dagen..


Ikväll ska jag, Fiona och Björnen gå och kolla när Jonna sjunger.. :)
Kanske syster Greta, Grise, Mickis och PowerR följer med också.. det vore väldans roligt om alla följde med faktiskt.
Älskar att höra Jonna sjunga.. :) har ju vissa låtar som jag verkligen njuter av att lyssna på.. men dom kommer hon nog inte sjunga ikväll tyvärr..  Ikväll är det hela bandet som spelar, och det ska vara någon form av tävling, så jag får väl be henne skicka över sina låtar till mig på nått höger, tills hon fått tummen ur och fixat en cd som man kan köpa.. :P


Inget gick som jag ville igår.. Paul var inte hemma, så jag kunde inte låna hans säckkärra.. och Fiona och Björnen hade fixat så mycket hemma hos henne så de orkade inte bära mer igår.. förresten var det senare tur, med tanke på att man inte kommer förbi med en soffa så länge tvättmaskinen står där den står..
Ska bort till Paul idag och kolla igen.. han kan ju inte cykla heeeeela tiden eller?!?
Vet dock fortfarande inte vad jag ska göra med bokhyllorna.. kanske ska testa att ha Lilla S i B´s rum en natt för att se om det funkar.. fast han får ju bli frisk först.. sen kan man kanske testa?
Får väl se.. jag är ju så orolig och nojjig hela tiden..


Hemmet ser för tillfället ut som 7 svåra år, så jag ska nog ringa min lika sjuka syster sen och kolla om hon vill komma hit lite.. så kan hon kolla på film med barnen medans jag fixar iordning här hemma..
Hatar när det ser ut som det gör..
Vi städade ju för någon dag sedan, fattar inte detta.. det blir stökigt på en gång.. tror att någon går upp på natten och stökar ner bara för att djävlas med mig..
Eller så spökar det, och deras enda nöje är att göra livet surt för mig.. :P

Nä, skämt o sido.. men nått måste jag göra iaf.. kanske inte allt.. men jag måste plocka undan, för det ser verkligen hemskt ut speciellt i köket just nu..
Och så har jag glömt att köpa maskindisk medel... gahh..

Lilla S sover nu.. inte konstigt om han är trött.. efter att han legat och lekt och jollrat halva natten.. jag skulle också vilja sova.. men det är ingen idé att tänka tanken ens nu..
B skulle inte tycka det var roligt att sitta uppe själv och titta på tv.. dessutom tror jag Lilla S vaknar snart, för nu har han sovit ett tag..


Orkar inte skriva mer nu.. Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0