Colon Irretable...

Ja, idag gör den sig påmind.. mina magproblem.. har skit ont, och har inte alls sovit bra..

Vet heller inte hur jag ska göra, om B ska gå till dagis idag eller stanna hemma...
Det är världens oväder ute, så jag har ju ingen lust att gå ut, men jag vet ju hur mycket han saknat dagis och sina kompisar..
Hade varit så mycket lättare om jag visste att syster S kunde komma och passa Lilla S så länge.. för jag vill verkligen inte ta ut honom när det är sånt skit väder.. det blåser storm och regnar.. 


Uscha.. och inte känner jag mig bättre i halsen heller idag..  har rätt ont och vill helst inte prata känns det som..

Nu har jag pratat med lilla syster.. och den underbara människan kommer hit och passar Lilla S medans jag lämnar B på dagis..
Vad hade jag gjort utan mina älskade systrar???

Nä, nu ska jag fixa frukost till B och se till att han får på sig varma kläder..

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta systrar du har! jag finns på msn idag, är hemma med mina sjuklingar.

krya på dig!

kram

2008-11-10 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0