Förstår inte riktigt....

...är du arg på mig också?
Jag har försökt stötta dig, även om det varit på avstånd hela tiden, eftersom att jag ville respektera ditt val att vara själv ett tag..
Jag har försökt få dig att förstå att du har någon, även om det kanske inte kändes så.

Jag har känt dig hela mitt liv, kommer inte ens ihåg tiden innan vi blev kompisar..

Det är därför det känns så jobbigt om du stänger ut mig..
Har jag gjort något får du gärna säga det, eller skriva det till mig..  för det har  ju aldrig varit min mening att såra dig på något vis..

Det enda jag ville när jag ringde var att ha någon att prata med en liten stund och prata lite allmänt, inte alls om det som hänt..
Men det gick inte... Jag fick kalla handen..
Hade förstått det om jag hade gjort något fel eller om jag hade varit partisk och sagt saker och ting.. men det har jag inte..  Jag har hela tiden hållt mig utanför det där, och försökt visa dig att du är välkommen hit om du vill..

Du är saknad.. Och jag är förvirrad och en bit sårad!!
Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej du har inte gjort något men hela situationen är minst sagt konstig och eftersom du står Mikaela nära så känns det konstigt att prata med dig. Även fast jag vet att vi inte behöver prata om detta som hänt så känns det ändå som att det är de enda man kommer prata om vilket jag tycker är jobbigt då du umgås med dom båda.



Jag måste få vara ifred helt enkelt men du har inte gjort något illa Jenny.



Kram

2008-11-09 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0