Gekås!

Nu var det ett bra tag sedan känns det som, sen jag uppdaterade här..
Det var säkert bara 2 dagar sedan, men med tanke på hur ofta jag brukar skriva så känns det som en halv evighet. :)

Jag har helt enkelt gjort bätte saker än att sitta här.. :)
Igår på dagen så var jag och Johanna ute på gården med pojkarna så de fick leka, sen tog vi en promenad, och med tanke på att pojkarna slöade ner hela tiden så tog det så pass lång tid att vi hann möta upp Älskade C när han slutade jobbet, sen gick vil hem tillsammans allihopa.

Sen på kvällen ringde nudlan och ville ha sällskap på en promenad..
Så härligt att gå ut och gå igen...
Hoppas hon får en lägnehet här ute igen, då har man någon att gå med.
Finns ju ingen här som vill promenera med mig på kvällarna längre, så ja, jag skyller på alla mina bortflyttade grannar till att jag fått kass kondis och blivit mindre smal.. :P


Idag ska jag åka med min mamma och mina systrar till Ullareds Gekås!!!
Fan va härligt att äntligen få skiten gjord...
Så julklappar och vinterkläder till barnen står högst upp på inköpslistan... det är det viktigaste.
Iaf B behöver en ny overall, Lilla S har ju B´s gammla overall som han hade när han var 1 år..  och den kommer ju inte bli för liten i första taget.. :)
Sen är det faktiskt inte jätte mycket som ska inhandlas...
Det som är jobbigast är julklapparna till Syster Greta, Mickis, Fiona och Mamma... för alla säger samma sak:
"Vet inte, köp nått fint jag kan ha hemma!"
Ok, jäääääätte lätt om alla säger samma sak... eller...nej!

Nä, sen är det bara små saker som är nödvändiga hemma.. som diskmedel och liknande.. så det är inte så mycket som ska köpas faktiskt....
men det är ju så man säger.. sen kommer man dit och hittar "det" och "det" och just "det där" behöver man ju såååå mycket!!
Men jag ska verkligen försöka av hela mitt hjärta att vara rationell när jag shoppar idag.. något jag aldrig annars är när det gäller shopping... *haha*

Fan, jag hittar ingen som kan komma hit och passa Lilla S om jag ska gå till dagis med B...
Och det är världens oväder ute.. blåser och regnar som sjutton..
Hatar att dra ut lillen då.. men det ser ut som om jag måste...
Älskade C var ju i stan och jobbade nu och skulle inte vara i närheten och jobba alls idag.. så jag får väl helt enkelt dra på Lilla S alla skydd jag hittar och regnskyddet och dra mig ut i ovädret!!!!

Jaja.. nu orkar jag inte skriva mera!!
Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0