Hundens 10 budord!

1. Mitt liv varar 10 till 15 år, skild i från dig betyder sorg för mig så tänk på det när du skaffar mig.
2. Ge mig tid att förstå vad det är du begär av mig.
3. Gör mig tillitsfull, ty du är hela mitt liv.
4. var inte arg på mig för länge åt gången, slå mig inte och spärra inte in mig som straff.
5. Du har arbete, dina vänner och nöjen. Jag har bara dig.
6. Tala till mig även även om jag inte förstår dina ord, men din stämma översätter allt.
7. Vet du att jag aldrig glömmer hur du är i mot mig.
8. När du slår mig tänk då att mina tänder med lätthet kan krossa din hand. Men jag använder inte min makt.
9. Ge mig tid med mig när jag blir gammal ty även du blir gammal en dag och kan behöva hjälp.
10. Var hos mig när jag har det svårt, allt blir lättare för mig om jag har dig, för jag ÄLSKAR DIG.




Älskade Hund. Diablo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0