Krulltott!!!

Ja, det ser jag ut som i huvudet nu.. eller rättare sagt jag ÄR en krulltott nu, har gått med flätar i huvudet i 2 dagar i rad efter att jag färgade det.. så nu ni.. är det krulligt...
Näst intill som på en afrikan!!!
Skit tufft!!!! :)


Jaha, när torget öppnar så ska jag dra mig ner dit och köpa maskerad kläder till B och en present till hens kompis.. grannens dotter fyller ju år idag så vi kanske ska dit på kalas..
Det beror på hur barnen mår..

Älskade C kom hem drängfull inatt..  fy fan.. det luktar sprit varje gång han andas.. och honom har jag sovit brevid.. nästan så man blev full av ångorna.. *haha*
Sen finns det ju andra nackdelar med fulla män, men det behöver jag inte skriva om här.. ;P

Och Fiona, snälla du.. ring inte till oss när klockan blivit 4 på morgonen igen är du snäll..
Jag vet iofs inte vad du ville, ringer dig senare och kollar eftersom att du med största sannoilkhet sover just nu...
Kul att Älskade C följde med er så han fick träffa sin pappa lite..  det händer ju inte allt för ofta numera om vi säger så..

Har nu äntligen fått reda på P´s adress, så nu får jag väl skicka ett kort då och bjuda in honom på jul.. det går ju inte att få tag på numret till hemmet någonstans..
Försökte med allt igår kväll.. ringde tom, sjukhuset.. men de hade bara adress.. sen får de väl inte ge ut numret heller.. det vet jag inte.. men nu ahr jag gjort allt tycker jag.. ska bara skriva det där kortet och skriva dit Älskade C´s nummer så han kan ringa..


Nä.. orkar inte skriva mera.. har inte sovit bra inatt.. försök sova brevid någon som är full som få och som dessutom snarkar så det låter som ett helt sågverk.. och puttar man till honom är han tyst.. tills nästa inandning.. Gahh.. jaja

Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0