Långtråkigt....

Ja, det är så förbannat långtråkigt att gå hemma hela dagarna...
Sitter och gör inte ett jota.. städar, lagar mat och leker med ungarna.. ja det är det jag gör..

Känner mig konstant trött pga bristen av fysisk ansträgning och att inte ha något att göra..
Får väl börja med promenader eller nått sånt, för detta går verkligen inte..
Och jag måste komma igång med yogan igen..
Så, nu har jag fått med mamma ut på promenad om en stund också.. så kan B springa av sig och jag kanske hitta lite ork att göra allt jag vill här hemma..
Lilla S får väl bara hänga med och titta ¨på omgivningen.. :P


Har inte pratat med min älskade kusin på några dagar nu.. saknar henne faktiskt...
Att bara sitta och tjöta en massa rappakalja.. :)  Önskar att omständigheterna inte var som de är, så de hade kunnat bo kvar i frölunda... då hade jag haft någon att promenera med emellanåt.. hon är ju alltid med på sånt.. :)

Känner att jag stängt in mig tillräckligt nu.. har varken pratat med mickis eller kära m på ett bra tag..
Vet inte varför det blivit så.. troligen för att jag inte haft ork till något och då blivit nedstämd av det..
Men nu måste det ske ändringar serni!!!



Kollade på Insider igår.. fy f*n va hemskt.. att man kan göra så mot oskyldiga djur, det förstår jag verkligen inte..
Hur är vissa människor funtade? Vi diskuterar detta väldigt aktivt just nu på ett forum jag är med i, och jäklar ni skulle höra allt som sägs...
Det haglar orggalla mot dom som sätter undan sina personliga åsikter, för att hitta fakta och vetenskapliga bevis för att kunna förbjuda sånt på en högre grad, med högra straff än vad dagsläget har..
Jisses!!!
Alla där kämpar för samma sak, men inte alla kan se det för deras egna åsikter, moralkänsla, äckelkänsla osv står ivägen..


Jadu Kära M, hur står det till med dig egentligen??
Du är lite pantad, men jag tycker om dig iaf och dömmer inte dig!!! :)

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha.. Tack för den, men som jag förtjänade det =).

Men lyckligtvis så var det falsk larm så vi kan andas lugnt och fint igen! Jag är hemma idag med mina sjuklingar, så hör av dig om du har tråkigt. Kramkram en pantad malin.. ;)

2008-11-14 @ 08:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0