När....

...ska skiten ge med sig??? JAg vill bli riktigt frisk igen.. orkar inte ha ont i halsen mera nu.. så, *poff* så ska allt vara borta...
Tur att jag inte smittar längre, det har jag nog inte gjort på en vecka.. men ack så jobbigt det är att vakna upp på morgonen och känna att smärtan i halsen fortfarande är kvar... Gahh!!!!

Skrev faktiskt inte igår.. hör o häpna.. kände inte att jag hade lust till det faktiskt..
När Älskade C väl kom hem så var det mat och mys som stod på listan.. ville inte och orkade inte göra nått annat...

Men vill ni veta nått roligt??? Klart ni vill, ni är ju så nyfikna så ni läser min blogg jue.. :)
Lilla S har gått flera steg en massa gånger nu, så nu är det inte bara 1-2 steg när han ska ta sig emellan möbler och oss, utan nu har det ökat till 4-6 steg när han ska någonstans..
Och igår så stod han precis bakom mig och kunde hållt i mig, men han valde att inte göra det och tog en hel drös med steg mot bordet.. :) så duktig så min lilla råtta.. :P


Igår var syster S här på middag, hon bestämmde att hon skulle äta här för hon ville ha min kyckling.. :) hon är ju så söt min syster yster!!!
Sen kom mamma så då fick hon också lite mat faktiskt.. :)

Idag tror jag att jag ska byta gardiner och städa när Älskade C kommit hem.. finns en hel del jag vill göra som jag inte haft ork till på länge, men nu VILL jag fixa och dona lite..

Sen har jag nog kommit på vad jag vill göra i mitt kök.. ska bara hitta tapeten som jag vill ha, annars får det bli en liknande som Fiona har i sitt kök...
Och resten ska målas vitt... eller kanske inte vitt men offwhite iaf..  så fint det ska bli när det väl händer.. :) men det kommer inte förän efter jul någon gång.. kanske januari eller februari.. för nu står julen för dörren och då är det en hel drös med saker som har större prioritering faktiskt...

Så älskade vänner och släkt.. vad vill ni ha i julklapp???
Jag älskar att köpa julklappar och presenter.. men jag hatar att inte veta vad jag ska köpa..
Den absolut svåraste att köpa till kommer ju bli B, för där har jag verkligen inte en aning om vad jag ska köpa faktiskt...
Eftersom att Liam älskar pokemon, så har detta smittas av på B också.. så han vill ha pokemon saker.. men mer då.. han kan ju inte bara få en sån film och en gubbe så är saken klar sen..
Dessutom ska han faktiskt få mer julklappar än vanligt iår, för det har jag lovat honom.. eller rättare sagt, det säger tomten när man ger tomten sina nappar.. :)

Lilla S sitter under bordet nu med väskan och leker... :) så söt, han försöker låta som en bil.. vet inte riktigt vart bilen är, men jaja.. han har kul så det är väl skitsamma.. :)
Och B ligger i vår säng och sover.. han kom dit imorse så nu ligger han och har sovmorgon.. skitunge.. :P

Nä, nu ska jag gå o se om Lilla S vill sova en stund.. det verkar så!

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0