Prövningar...

Ja, som de flesta av er vet så har jag sökt ett jobb som jag verkligen brinner för.. som jag så otroligt mycket vill ha..
Men det finns en sak till i livet som jag brinner för nästan lika mycket.. eller det är nog lika mycket..
HUNDAR!!!!
Och nu har jag kanske chansen att få mina drömmars hund.. en Beauceron på foder..
Älskade C sa inte blankt nej som jag trodde... (behöver jag säga att jag hoppade upp och ner av lycka?

Det som måste kollas upp ordentligt nudå innan det bestämms är ju personkemi mellan mig och ägaren,
Vad hon vill att jag tränar hunden till och på osv..

Men nu funderar jag på, om jag får min drömras till hund..
Kanske man kan hitta ett jobb att kombinera lite bättre, så slipper hunden följa med till Älskade C´s jobb, och jag kanske kan ha hunden på mitt jobb, om jag söker på det hunddagis jag funderat på flera gånger tidigare???
Ja, drömmar som uppfylls är inte alltd helt lätt.. mycket att ta hänsyn till och ha med i beräkningar även om allt kanske blir som man vill...

Tåls att tänka på.. men jag vill gärna ha hunden!!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0