Saker och Ting!!!

Mår lite dåligt i mig själv just nu...
Och det är för en gångs skull förmin egen skull, eller rättare sagt pga min egna idioti!!!

Fick höra att en vän baktalat mig och anklagat mig för att ljuga.. så jag blev väldigt ledsen, besviken, sårad och arg..
Jag hade inte hennes nummer så jag kunde inte ringa och kolla om detta verkligen var sant eller om det var ren Bullshit!!
Så jag skrev ett blogginlägg på ett community, jag skrev det för att få hennes reaktion.. men känslorna tog över och jag skrev en hel del som sårade henne mycket...

Men hon skickade sitt nummer och bad mig förklara, så jag ringde upp och förklarade och bad om ursäkt.. men den ursäkten känns väldigt liten...
Har inte kunnat sova riktigt inatt för att jag vet hur mycket jag sårade henne... och det känns förjävligt!!!

Att jag kunde vara så pantad?! Jag vet ju hur mycket hon sårade mig (trodde jag), så varför gör jag samma sak tillbaka?? Idioti!!!
Har bett om ursäkt flera gånger, men det känns ändå inte bra... jag vet hur fel jag gjorde!!!
Gahh.. vad dum man kan vara ibland när man låter de negativa känslorna ta över när man är sårad!!!! SKIT!
Det var ju ett missförstånd, eller kanske inte lika mycket missförstånd som skitsnack från någon annan!!!
Vad nu denna människa har för anledning att framföra det hela på det sättet, det vet jag inte.. men an så fel det blev för det...


Var i Ullared igår..
Köpte faktiskt inte så mycket mer än vad jag hade tänkt...
Det enda som var utöver listan, var slitosläng byxor till B, tröja och t-shirt till honom, och godsaker som man alltid hittar vid kassorna..
Sen var det bara saker jag skulle ha... och jag shoppade fan för 2400:-
Och det var barnens julklappar och min nya jacka som drog iväg summan känner jag.. men men.. nu är det shoppat iaf.. :)
Är väldigt nöjd med en del av klapparna till barnen.. får väl utöka det lite mer till nästa månad tror jag.. speciellt till B..
Han ska ju få extra klappar eftersom att han gett sina nappar till tomten.. :P

Idag ska jag nog ta och promenera bort till Öppna förskolan med Mika.. så Lilla S får lyssna på sånger lite och se andra bebisar.. :) snart är han ju för gammal för att vara där..
Bara 2 månader till, sen är han för stor.. Känns konstigt att han, den lilla ska vara för stor för något.. *haha*


Nä, nu ska jag väl väcka B och ge honom frukost innan det är dags för dagis..

Må Väl Gott Folk!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0