Sjuk så inni Helv....!!

Ja... nu har mina barn smittat mig med feber, halsont och förkylning..
Har inte speciellt hög feber.. bara 0,5 grader mer än vad jag har när jag är frisk.. men fan, det känns som om jag har närmare 40 grader.
Bränns och svider på hela min hud, huvudet spränger..  jag tål inga ljud alls.. så det är ju roligt när Lilla S är sjuk och gnäller hela dagarna.. tjohoo... spännande...  eller inte alls..


Fionas kisse miss ramlade ner från deras fönster idag, stackars liten..  Men det visade sig inte vara någon fara med henne.. bara en stukning.. så hon ska bli bra om någon dag..
Men stackar, ramla ner alla de våningarna.. liten kisse katt.. 


Ikväll när barnen somnat så ska jag lägga mig i soffan och kolla på film och bara vara.. inte göra ett förbannat skit..

Uscha.. nä, orkar inte sitta här mer..
Det är tillochmed ansträngande!!

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0