Sov Morgonen....

Ja underbart... Älskade C gick upp med barnen imorse så jag fick sova till 10:30.. fy fan va skönt... att få sova ut så där.. det har jag inte gjort på evigheter känns det som..
Så även om det är farsdag, var det jag som fick sova.. :) 

Igår kom grannarna hit med deras son, så han och B lekte av sig ett bra tag inne på rummet och vi satt och tjötade..
Barnen har ju itne kunnat leka på länge eftersom att våra barn varit sjuka..  så det var efterlängtat.. av dom båda 2.
Och inget tjafs när den andra pojken skulle gå hem, och inte heller när B skulle städa.. så skönt så... :)

Ska se om vi kan leka av pojkarna en stund idag med om inte dom kommer hem för sent.. de skulle iväg en stund.. men men.. hoppas de kan busa ett litet tag sen iaf, de leker ju så bra ihop.

Imorn ska B gå till dagis..
Och jag ska ringa SDN och kolla hur Lilla S ligger till i kön för dagis, om jag får in honom i Januari eller inte.. om jag inte får det vette fan hur det ska gå runt.. men men.. ingen idé att bli orolig för det nu, när jag ännu inte vet något om hur det ska bli..
Så håll tummarna för mig är ni snälla..

Pratade med Andreas igår, för första gången på evigheter.. det va kul.. har ju inte pratat med honom på närmare ett år tror jag..  dock hann vi inte prata så mycket för jag skulle gå o handla, och när jag kom hem igen så var han inte online längre.. :/ men men.. en liten stund hann vi ju prata..

Nä, jag har inte så mycket att skriva ännu..  har ju faktiskt nästan nyss vaknat.. :)

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0