Sticky Fingers igår...

Japp, var där för att kolla på Jonna när hon sjöng och visa mitt stöd..
Fan va bra hon är.. Älskar att höra henne sjunga.
Och så sjöng hon 2 av låtarna som jag tycker så jäkla mycket om..
Nu har hon lovat mig att skicka över dom på msn, så jag kan lyssna...  får väl nöja mig med det tills dom släpper en hel skiva.. :) De har ju material till en skiva, så det borde inte ta så lång tid innan det kommer en tycker jag..
Slänger in en bild på henne.. hoppas hon inte blir allt för arger på mig för det..  ;)





jaha.. idag då.. ska man göra idag då..
Städa, eller nått annat nyttigt mindre givande kanske.. Älskade C jobbar, så just nu sitter jag och hopppas på att han kommer hem snart..

B har börjat med någon dumhet.. han vaknar på nätterna och kommer in till oss.. det har han ALDRIG gjort innan... jo, när han var ett år eller så, men inte efter det..
fattar inte varför, och när man frågar honom så är han rädd för sina gosedjur, kanske ska tillbringa dagen med att ta bort dessa då?! och kanske göra lite andra ändringar i hans rum, så han sover bättre.. vi får väl se..
Eller så kanske det är så att det hela beror på oss??
Att vi låtit honom somna till film eller tv den senaste tiden när han varit sjuk så han inte sovit bra???
Hmm... jaja, vad det än är så ska det fixas.. måste sluta "slappa" med honom nu så han får tillbaka sina rutiner och regler..


Nu är pojkarna så söta.. de går och håller i Lilla S´s aktiveringsbräda båda 2, och skrattar och ler tillsammans.. sötnosar.. :)


Syster Greta och Grisen kanske skulle följt med igår, men de orkade inte efter en hel dag med flytt.. förstår dom helt, men tycker det är lite tråkigt..
Är glad att Grisen flyttat nu.. känns bättre och säkrare..
Hoppas hon är nöjd med sin lägnhet och att allt blir bra nu.. :)
Snart blir det väl inflyttningsfest, så då får man ju se vart och hur hon bor.. ska bli kul..   Min älskade lilla Gris.. :)


Jaha.. nä, jag har faktiskt ingen inspiration att skriva något vettigt idag, så ni får nöja er med det som står. :)

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0