Lite så där...

Jaha, har man gjort i helgen då??
Tja, inte så mycket.. Grannarna har varit här med sin son så pojkarna kunde leka lite, sen i fredags var jag på önskeleken med johanna och hennes lilla son (det är grannarna) så det var fullt ös den dagen..
Igår hände det inte allt för mycket här hemma..
Vi och Kära M m fam, funderade på att åka in till Liseberg och gå där med barnen, men det har verkligen inte varit väder för det i helgen, så det får bli en annan gång..
Och idag har det inte hänt ett jota... jag har sovit tt tag på dagen med Lilla S och sen städade vi.. :)

Jo, jag träffade Natta på torget när vi handlade.. det var trevligt eftersom att det var ett tag sedan vi träffades...
Så tjötade vi lite.. och hon hade i sina linser så hennes ögon var bruna.. det var verkligen jätte fint! :)


Annars har min vardag blivit vädigt grå igen...
det får f'n ta och bli bättre väder så man kan gå ut på promenader på dagarna, så kanske man kan få lite bättre kondis och på köpet gå ner ett och annat kilo...
Fiona gjorde en tatoo i helgen.. så jävla fin..
Så  nu är jag ännu mer sporrad att gå ner lite i vikt och göra den tattoon som jag vill ha..  det är nämligen på samma ställe på kroppen och hon sa tydligen inte ett ord när hon blev tatuerad..
Men hon har dock en bättre smärttröskel än mig.. :) jag är världens största mes när det gäller smärta.. men men.. "Vill man bli fin, får man lida pin" Ja så heter det ju...


Känner mig lite ledsen..
2 personer som står mig otroligt nära har slutat höra av sig, och hör de av sig är det ett sms eller liknande för att de ser att jag ringt..
En av de har ringt en gång på vääääldigt lång tid..
Känns jobbigt, och jag hoppas att om det vore så att jag gjort dem något så skulle de säga det till mig.. men inget sånt har jaghört så jag vet inte...
Eller rättare sagt, båda skulle kunna säga ifrån om de ansåg att jag sårat dom på något vis.. så jag funderar vad f*n det hela är för nått...
Samtidigt som jag är sårad, så blir jag väldigt arg... det är ju så iaf med mig.. att blir jag sårad eller ledsen så blir jag samtidigt väldigt arg och bitter..  Så nu känner jag mig arg på dessa människor.. vi får väl bara hoppas att de hör av sig.. för nu kommer jag inte ringa dem mer... ska se hur lång tid det tar innan de ringer upp..
Jag har ju ringt de 2-3 ggr i veckan och antingen har de inte svarat eller så har de klickat mig..
Ok, de jobbar... det köper jag.. men kan man inte ringa upp när man är ledig och har tid då???

Äsch.. det här ger mig bara sorg och ångest att tänka på så jag slutar med detta ältandet nu!!!!


Måste få tummen ur och föra över korten p pojkarna från Älskade C´s mobil in till datorn, så jag sen kan framkalla korten.. för jag har en idé..
Det finns ett jätte gulligt kort på dom, som jag tänkte framkalla några kopior av, och så ska jag klistra fast de på en bit papper (som vikits) och göra julkort till släkten på detta.. :) 
Speciellt till de i Orsa, för de har ju inte sett lilla S... Och han är ju 10 månader nu.. oj så tiden går..
Tycker detta året har gått så förbannat fort fram..  kanske för att det hänt så mycket, och jag har så många saker att se fram emot osv.. jag vet inte.. men det har gått alldeles för fort..

Skrev om det sist tror jag, men jag har ju varit på öppna och pratat om mina problem med oron för pojkarna med Barbro..  Och nu ska jag dit igen på Tisdag.. känns bra att prata med henne, för hon förstår hur jag menar även om jag inte alltid är bra att förklara ordentligt..

Nä.. nu ska jag och Älskade C kolla på film!!!

Må Väl!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det va kul att träffa dig igår så att vi fick tjöta lite!! :) Ja hoppas det kommer att lösa sig med allt (ja, om det vi pratade om igår)!

KRAM!

2008-12-01 @ 13:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0