Julen är på ingång!!

Nu mera går det någon dag mellan inläggen märker jag...
Kan bero på att jag själv mår lite bättre nu än vad jag gjort förut..  så jag har vettigare saker att göra än att sitta här och häcka.. :)
MEn nu tog jag mig lite tid att uppdatera..

Det händer inte så väldans mycket, städning...
JOOOO... Jag har ju julpyntat!!! Satte upp julstjärnor, adventsljusstakarna och tomtar igår.. :) så fint det blev...
Älskade C tyckte att jag var knäpp när jag började plocka fram allt.. och efter ett tag ringer Kära M och berättar lite försynt att hon har börjat pynta...
Jag svarade skrattandes att det hade jag redan börjat med jag också..  *hahaha*
Så nu är det jul fint här hemma.. mysigt som attan när man släcker ner lägenheten på kvällen så bara stakar och stjärnor lyser och kanske lite tända ljus..
Och på natten när stjärnan i sovrummet lyser, den är ju så svag i sitt sken så den kan man ha tänd hela natten... massa mys.. :)


Och för er som inte redan vet så har Lilla S börjat gå.. :)
Han har väl gått i 2 veckor nu.. så duktig så..


Helgen som var hade vi fullt upp kändes det som..
På fredag var jag med barnen och Mika med hennes barn på öppna.. efter det gick vi till Mc, sen vid middagstid så gick jag över med B till grannarna för där skulle han sova hos sin kompis..
På lördagen var det kalas för Mikas son, på ett bushus..
Så i helgen har han nog fått aktivering så det skriker om det.. Stackarn var helt färdig igår.. :)

Så har jag storstädat hemma.. så nu är det rent och fint här igen.. så skönt..
Bara lite tvätt som ska fixas.. men det kommer, det kommer...


Försöker få tag på den som jag hoppas ska bli min chef inom en snar framtid, men det går inte att ringa hans telefon... :/ får väl försöka senare då..
Sen måste jag maila uppfödaren också och tacka nej till det erbjudande hon hade till oss..
Ska bara för bereda mig lite så jag lägger fram det bra...

Nä.. nu orkar jag inte sitta här mer..

Må Väl!!
Kommentarer
Postat av: Malin

Det var guld att vi börjat båda två =)

ÄLSKAR ALLA DESSA UNDERBARA LJUS!!!

Ha en fin dag vännen min..

2008-11-24 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0