My Little Pony

Satt nyss och kollade på tradera på en massa My Little Ponys...
Funderar på om man ska börja samla igen när jag fått jobb.. :)  Men då måste ja ha en hylla i förrådet där jag kan ställa dom, utan att de skrämmer skiten ur Älskade C när han öppnar dörren.. för han hatar ju dessa mer än de mesta.. :)

Men jag känner att jag måste kolla runt lite mer på auktioner, har ju glömt hälften om vilken häst som är vilken.. det enda jag fortfarande kommer ihåg är vilka som är ovanliga...
Hittade en VÄLDIGT ovanlig på tradera.. åhh, så jag vill köpa den.. men men.. loten kostar 500:-.. och de har inte jag råd med just nu.. inte alls..

Sen finns det ju vissa som jag skulle vilja tatuera in på benet.. de representerar 3 personer i mitt liv som betytt och betyder otroligt mycket och som gjort störst inverkan på mitt liv..
Men jag får väl komma till tatoo nr 1 innan jag funderar på detta.. :)



Idag har jag varit med barnen på öppna förskolan.. Mika kom dit med sina små också så det var massa lek, sen gick vi till torget och mötte nudlan med hennes dotter och vidare till McD...
Jag var inte hemma förän vid halv fyra tiden igen, och vi gick hemifrån vid halv tio på morgonen...
Så fullt ös hela dagen har det varit...
Och nu är Älskade B hos sin kompis, han ska sova där inatt.. :)  han är så stor och duktig... sin första sleep over.. :P

Tror det kommer gå jätte bra... det är nog en större grej för mig och Älskade C...


Nu är jag lite bitter på sidan..
hade skrivit en massa.. men så försvann dt mesta...
Så, nu får ni nöjja er med det jag skrivit här...

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack gumman! Ja antar att du redan vet att jag vill ha dina barns ögonfärg :)

Hoppas du och familjen mår bra, Kramar

2008-11-21 @ 20:37:56
Postat av: Malin

Jag tycker det låter som en fenomenal ide =)

Fast å andra sidan fattar jag att p inte riktigt gillar de där 4 fotingarna, ja börjar känna samma sak för dessa förbannade ponnysar som svämmar över i mitt hem =)



vad har du köpt till min s i julklapp sa du ;) haha!

2008-11-24 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0