Vaccinationer...

..ja, idag ska vi vaccinera våra 2 små 4 beningar. :)
Älskade C kommer och hämtar mig vid ett tiden tror jag, så åker vi iväg med kattorna.. Ska bara försöka få tag på mamma, och kolla om hon kan ha ojkarna så länge, eller iaf B..
Får väl se m Vetten kommer "skälla" på oss för att Shiva är liiiiite tjock.. :)

Hon ska få banta snart..
Har bara inte möjligheten att ha övervakade måltider just nu.. så jag väntar tills i januari/februari när Tiili också ska stereliseras, så får båda ha samma mat då...
Då går hon väl ner och Tiili slipper gå upp på samma sätt, utan att jag svälter någon av dom..


Nu ligger Lilla S och sover.. skönt.. då kan jag slappna av lite..
Är ju så förbannat orolig hela tiden när han är vaken... måste kolla hela tiden så att han inte ramlar och slår sig..
Pratade med Barbro på öppna igår om det, och hon tror att allt bottnar sig i sjukhusbesöket som blev total kaos för oss...
Får väl BESTÄMMA mig för att lägga allt bakom mig och glömma, så jag kan släppa oron...
Måste be om ett möte med läkarna bara så jag kan förklara hur det hela påverkade oss som familj, och sedan mig..


Ja, imorse gick jag upp kl 7 och fortsatte städa eftersom att jag inte kunde städa klart igår kväll..
Klockan blev så mycket och så ville Älskade C kolla på film..
Kan säga att det var inte mycket jag såg av filmen.. hängde tvätt hela tiden, och sen gick jag och la mig tidigare, för Lilla S hostade så hemskt hela tiden, så jag ville vara brevid honom ifall han skulle kräkas av hostningarna..
Jaja.. orkar inte mer nu!!


Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0