Älskar....

...när ni kommenterar.. :)
Tycker det är skitkul. så fortsätt med det.. oftare.. :)


Jaha.. Då fick S sova hos oss inatt för att det lät som om han skulle kräkas igår kväll, och då måste han sove brevid mamma som kan ha koll på honom.. Vilket betyder mycket lite sömn och upp kl 06:00 för då är S klar med sin sömn... :/
Så inatt är det tillbaka i hans säng som gäller..


Igår gick jag och B hem till grannarna så pojkarna fick leka av sig lite.. vi var inte hemma förän vid 21:00 och då hade grannarna följt med för att låna film, så B kom inte i säng förän vid 22 tror jag..  så han den stackarn sover fortfarande.. stände in till hans rum så inte S väcker honom..  Men huvudsaken är ju att pojkarna hade väldans kul igår iaf..

S kryper runt och leker som sjutton och låter som en liten flicka när han får sina glädje tjut...
Älskade C ligger och försöker sova liiiite mer...  men kom upp eftersom att han insåg att det inte gick bra när S är på hugget.. :)


Tro om man ska gå och köpa lite god frukost... hmm.. ska fundera lite till.. affären har ju itne öppnat ännu iaf..

Igår gjorde jag Ersins gryta.. tror inte jag gjorde den helt rätt, men det blev jätte gott iaf.. C tyckte dock att jag skulle bestämma mig i fortsättningen, antingen Chilli con Carne eller köttgryta.. :) Tydligen tyckte han att det smakade som Chilli.. jaja... :)
Jag tyckte det var gott och det var ju huvudsaken.. *haha*
Jag och B...


Har funderat mycket på det här med tacksägelse sen jag skrev det sist..
Det är väldigt synd att vi itne firar det verkligen, om vi gjorde det kanske folk i allmänhet skulle bli mer tacksamma över det de har, och ha en annan attityd gentemot sina medmänniskor.

Därför tycker jag att när det är tacksägelse dagen så tackar vi de vi har runt oss, för vad det nu må vara som den/dom gjort för oss, eller fortfarande gör för oss..
Tänk vad glada folk skulle bli om man talade om för dom hur mycket de betyder för en..
Så tycker jag att vi gör mina vänner.. tackar våra nära och kära för att vi har previlegiet (stavning?) att ha dom i vår närhet och som vänner.

Nä, nu ska jag glo runt lite på mina nära och käras bloggar och se hur deras helg varit hittills.. :)
Må Väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0