!!!ARG!!!

Ja, jag blir så jävla förbannad.. hur fan kan vissa människor bara med att sjunka så lågt och betee sig på det vis dom gör????

Kära M har problem med sitt x, lovar, han är ett riktigt förbannat psykfall... och det värsta med det hela är att han går genom barnen med sina elaka handlingar..
Han har inte stacke nog att säga vad han vill och tycker till henne själv, så han går genom barnen när han har dom hos sig..
Frågar dom ledande frågor som skulle kunna få förödande konsekvenser i deras liv.. fattar han inte hur mycket han tär på deras psyke???

Jag vill så gärna ringa honom och säga ett och annat, men gör det inte av 2 anledningar.. för Kära M´s skull,.. det skulle bara förvärra hennes situation och kanske inte få den effekt jag önskar på hennes framtid, och dels för att jag vet av erfarenhet att om jag säger nått han inte gillar så lägger han på..
Han är inte en man som kan ta varken kritik eller sanningar.. frågan är om han är man överhuvudtaget.. själv tycker jag mer att han är ett "det"... F*N jag har mer stake i mig än vad den lilla..... har...

Vem i helvete är så feg så att man går genom barnen för att man är bitter eftersom ens x skaffat en ny kille?? Seriöst.. hur funkar han???
Man lurar inte barn, man ljuger inte för barn, man utsätter inte barn för ens egna personliga åsikter och problem, man skrämmer inte barn, man låtsas inte som om man kan ta hand om sina barn när man är berusad av alkohol!!!!!
Gahhh...


Annars så funkar väl allt som det ska just nu tror jag...
B har damp anfall och lyssnar inte på ett ord man säger, S kör "bil" med fjärrkontrollen på golvet..
Ja.. livet är som vanligt..
Ska snart göra lite mat tänkte jag.. tänkte göra till mina systrar med eftersom att de tänkte komma hit och tvätta sina kläder, men helt plötsligt tyckte de att JAG skulle tvätta ÅT DOM.. Icke.. har gjort det alldeles för många gånger innan utan att få ett endaste tack, så nu är det dags att de lär sig själva att ta lite ansvar..
Blir så trött på att folk tar en förgivet hela tiden.. att alltid ställa upp men inte få något tillbaka..
Nu var det jätte viktigt att träffa kompisar som skulle sova hos dom.. jaha.. möt dessa med skitiga kläder då..  Så hård är jag...
Ingen räkmacke skjuts här inte!!!

Snart kommer älsklingen hem hoppas jag.. Såg nu att han fått in pengar på sitt konto.. men det är nog alldeles för lite tror jag.. han har ju jobbat över som en tok.. så kanske får han mer pengar när chefen kommer tillbaka.. För det är ju en hel del övertid..
Jaja, det löser sig när han är tillbaka..


Tro om jag ska ringa och fråga de otacksamma om de ska ha lite mat och hjälp eller om de ska skita i det för att jag kräver lite samarbete!!!

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: malin

Du är en mina bodyguard. Du är GULD!

kram

2008-10-25 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0