Bitter....

Ja, jag är lite bitter faktiskt..
Älskade C har inte fått in sin lön på kontot ännu.. Och hans chef är på "honeymoon" och kommer inte hem förän om 2 veckor.. så hur löser man det då???
Får väl bara hoppas att den kommer in imorn.. eftersom de har sammanlänkade konton så skulle det inte vara en omöjlighet.. men om det inte gör det då.. hmm.. ska vi leva då på 1500:-??? för det är ungefär vad som finns kvar när comhem dragit sitt och alla andra räkningar är betalde..

Och hyran ska ju betalas från C´s konto.. så det här ska bli intressant..


Igår hade vi myskväll.. :) B somnade ju när jag gick och köpte middag till oss.. och vägrade vakna för att äta.. så han kom upp senare när jag och C kollade på tv.. satte sig i soffan och åt sin middag.. sen satt vi alla 3 där och myste, kröp ihop under ett täcke och tittade på tv tillsammans.. Jag frågade B om han tyckte det var mysigt att få vara själv med mamma och pappa utan lillebror.. och det var det.. :) Så söt min älskade stora son..



För övrigt så tog S sina första steg igår.. Helt utan att jag eller Älskade C såg det.. det var B som kom inspringandes i köket och skrek för full hals: " Mamma mamma, S gick helt själv från min säng till lådan" (måste varit ungefär 2-3 steg för S) Senare på kvällen när Mickis kommit hit så "lurade" hon S att ta ett steg från bordet till hennes händer.. så liiite fick vi se iaf jag och Älskade C. Duktig så våran stora kille!! :)
 

Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer just nu.. men det kommer väl säkert mer sen.. ajg brukar ju förgylla mina dagar med att skriva här.. *ler*


Hittade ett kort på katten Lucifer som delade hem med oss en gång..
Slänger in det så ni kan se den lilla missen.. :)


Sålde honom till systrarnas pappa eftersom att Han inte trivdes i lägenhet.. nu kan han springa ut och in som han vill.. en fri katt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0