Bra Lilla S....

Ja inatt var han snäller.. jag fick sooooova.. vaknade bara 2ggr för att ge honom mat.. och hade jag gått och lagt mig i normaltid så hade det bara blivit en gång..
men jag var ju så förbannat trött så jag gick o la mig vid 22:00... och jag som skulle kolla på insider..  jaja...


Idag kommer nog älskade kusin hit, så ska vi färga håret på varandra.. det blev inte av igår..
Jag följde med Kära M till en ny öppnad Ica för att handla, och det blev lite senare än jag trodde så vi hann inte färga håret..

Sen när jag kom hem var det mys med Älskade C som gällde..

JA, nu har jag ju börjat med detox, 2 dagar har gått.. känner ju ingen skillnad, men det är ett tag kvar.. :) ska ju hålla på i 21 dagar..
Men uscha va myckte man rapar...  riktigt hemskt faktiskt.. och ofräsht.. men men.. det går över om någon dag har jag för mig..

Ringde syster N igår för att prata lite med henne.. men fick prata med Söta Kusin L istället..  trevligt trevligt.. hon är så söt så, fast igår var hon lite ond..  hon var mallig för att de skulle äta paltbröd med fläsk och potatis.. hemska människor, jag vill ju också ha!!!!! Så förbannat gott..
Mamma!!! Det får du hjälpa mig med när du kommer hem.. var så säker på det du!!!  :)

Träffade en gammal granne igår när vi var på Ica och handlade, ica ligger ju nämligen i hennes "hood" *haha*
Fy vad hennes dotter blivit stor...
Och hon själv har blivit ruskigt smal.. hmm.. undra om hon kan tala om hemligheten..  ;P
Men det var kul att se henne igen, har ju inte sett henne på år och dagar.. känns det som iaf..

Ikväll är det bomöte, de ska prata om ombildningen, och om det blir någon ombildning alls.. sen är det ett nytt möte 13 november, då alla ska få rösta på vad de vill..
Jag hoppas det blir ombildat, för det behöver rustat upp här..  Det ser ju verkligen ut som ett jäkla Ghetto.. slitet och fult.. så jag hoppas det kan fixas till..
Det behövs verkligen rustas upp ordentligt..  frågan är ju bara om och hur mycket som kommer göras..  jag vet en man som kämpar för att fixa lekplatserna iaf, och vill rusta upp dom med roligare ställningar osv, så det är roligare för barnen..
Nu finns rutschkana och gungor, inget mer...   ett litet hus eller så skulle ju inte sitta fel tycker jag..


Ja just det, jag träffade en till person igår när vi var på ica...
Jag gick ju till pressbyrån för att ta ut pengar så jag kunde låna en förbannad toalett...  och vem finns där inne?? Jo, Kära M´s ex... hahahaha.. fegis.. när han såg mig så trodde han nog först att han såg fel, sen när han väl insåg att det var jag så tittade han ner i golvet och bara gick...
Funderade en stund där på om jag skulle säga "hej" med ett litet ondskefullt leende, men ville inte inbjuda till något prat, så jag hoppade över det.. Iofs så skulle jag kunnat säga "hej" iaf, för han hade inte svarat tror jag..
Han vet att jag vet hur han är mot henne och mot barnen..  FEGA KRAKE!!!!!


Ringde till trebarns L igår och pratade med henne lite.. hon mår inte jätte bra, har en inflamation i magen, men läkarna vill inte hjälpa henne förän hon haar så ont att hon inte ens kan gå.. men det hon har klan bli riktigt jävla farligt om man går för länge... Sen har hon ju faktiskt 3 barn att ta hand om så jag fattar verkligen inte hur läkarna resonerar..
Men jag har tappat mer och mer förtroende för vården den senaste tiden faktiskt..
De gör inte ordentliga undersökningar, utan ställer diagnoser utöver det som är tydligast, men som kan ha flera orsaker, eller med vuxna låter de patienterna själva istort ställa diagnos..
Varför inte bara göra en ordentlig undersökning och göra det ordentligt, så slipper de en massa anmälningar om felbehandlingar, och liknande.. ???
Om jag åker till sjukhus för att jag har ont någonstans, vill jag ju inte själv ställa diagnosen, jag är inte utbildad.. det ska en läkare som kan göra.. Annars kan vi väl lika gärna stänga all vård och låta de gamla örthäxorna komma igång igen och de får ta över...  deras gissningar är lika bra som mina...  nä, deras är iofs bättre men ändå..


Nä.. nu ska jag kika runt lite.. orkar inte skriva mer.. men det kanske kommer senare..

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Kul att du såg min vikt ner gång ler

Ja tösen blivit stor..

Måste ses snart igen Kram Simone

2008-10-30 @ 19:51:20
URL: http://teletubbisbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0