Dagen för avslut...

...är här..
Ja, idag ska vi på möte på Soc, och få ett avslut och så ska väl utredningen läggas ner.. så skönt att äntligen få gå och prata med dom..


Ringde nyss till sjukhuset också för att få journalen..
Den var tydligen inte helt klar, all text fanns inte där och en läkare ska signera det hela så arkivet vet att det är klart..
Så nu ska jag sätta mig och skriva ett brev som ska skickas in, så skickar de journalen till mig så snart allt är klart med den..
Sen ska denna läkare få sig en hel bunt med ris..


Måste komma ihåg att skicka in dagens ros till sjuksköterskan Maria också.. helt underbar människa.. fy vad mycket stöd vi fick av henne.. utan henne där tror jag det hela hade varit 100 ggr värre..




Känns bra att Kära M mär bra igen och att allt löst sig för henne.. hoppas hon lyssnar till det jag säger till henne.. att hon förtjänar allt det som är bra i hennes liv nu..

Men det finns en annan som lider..  känns inte bra.. tycker inte om när folk lider..  ibland känner jag av deras sorg och kan bli deprimerad själv, trotts att jag inte har något att vara ledsen för..

Ämneshopp.. som vanligt.. :)
Pratade med Mamma igår, vi ska nog åka till Ullared 28 oktober.. *JIPPIE* Ska kolla med Fiona om hon ska med hon också..  Ska köpa julklappar.. sen är det överstökat, och man slipper julruschen.. så skönt..
Finns det något värre än att gå inne i 5:an från början av November tills dagen innan julafton.. tom, julafton självt är en dag man ska undvika stan.. man blir ju sönderstressad av att bara finnas när man är där..
Älskar att åka till Ullared.. allt är så mycket billigare och även om man spenderar mycket mer än vad man i vanliga fall gör, så får man dessutom en hel drös mer saker för pengarna där..

Sist vi var där shoppade vi för 2500:- och vi fick nya kläder till mig, B och Älskade C.. samt en del saker till hemmet..
för de pengarna hade vi inte en fått hälften i en vanlig affär..


Ämneshopp igen.
På fredag ska jag på bio med min älskade Mamma.. hons ka bjuda mig.. :)  för att jag fyllde 25 förra veckan..
fan bara hälten till 50.. och en 4:de del till 100..

B är hemma från dagis idag.. han har en hemskt hosta och lite feber.. Men är lika pigg som vanligt.. :)
Nu sitter han och leker med sin bror här på golvet i v-rummet.. dom är så söta när dom leker tillsammans och man får höra hur hjärtligt de skrattar när de är tillsammans.. Älskade pojkar!!

Fick reda på vem det var som trackat mig på facebook.. din apa "Patrik"... vet du hur förbannad jag var på dig eller???
Skitstövel....

Annars händer det inte så mycket idag tror jag.. har iaf inget mer att skriva än så länge.. kanske skriver efter mötet och talar om hur det gick och vad som sades..

Må Väl!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0