Delat Blod..

Släkten och Familjen..

Ja, man kan bråka, man kan tjafsa men man vet att efter någon timme är allt som vanligt igen..
Iaf i vår släkt.. där finns alla för varandra.. vi delar sorg, vi delar glädje..

Och om någon i släkten gjort något fel är de andra släktmedlemmarna de första att påpeka detta.. men de står där till försvar iaf om någon utomstående skulle säga något negativt om en annan..
Med andra ord får bara vi själva gnälla på varandra.. inte ni andra.. *haha*

Men det finns ingen trygghet som kan mätas med den som man känner inom släkten.. man vet vart man har varandra.. vi ser efter varandra.. och viktigast av allt vi älskar varandra!!!

Det är ju så härligt att fira något med släkten och man vet att man då kan slappna av, för man behöver inte kolla sina barn HELA tiden.. för det finns alltid någon som ser vad barnen gör.. finns alltid någon där OM något skulle hända..

Blod är tjockare än vatten!! Och det stämmer verkligen i vår släkt iaf. Där finns alltid en hjälpande hand.




Till något helt annat...
Kära M, har du frågat din pappa om vi kan låna hans bil i nästa vecka och åka till Ullared???
Jag vill verkligen dit serrö.. jag behöver det.. nu har jag gått så länge utan att shoppa så nu är abstinensen så hög att jag snart sprängs.. *haha*

Nä. kanske dags att gå till torget och köpa svärmors present.. hon fyllde ju faktiskt år igår..
Så en liten present från pojkarna ska hon få!!

Må Väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0