Föräldra Möte!!

Japp.. kom nyss hem från ett sådant.. tråkigt tänker säkert ni.. men jag tycker inte det.. för våra föräldra möten är inte som vanliga möten.. Vi sjunger och dansar så som barnen gör dagligen på deras samling..
Vi presenterar oss för varandra och får lära känna de andra föräldrarna.. på sätt och vis ger det oss chansen att vara små skitungar på nytt.. :)
Och det är ju inte fy skam!! ;P

Annars har dagen inte haft så mycket att erbjuda faktiskt..
Jo, förrestern.. Älsklingen kom ju hem när han hade Lunch så åt vi mat tillsammans..  blir alldeles varm inombords när jag tänker på honom och allt han gör för min skull..
Kan nog erkänna att jag inte är världens lättaste människa att leva med.. Men han gör det.. och har gjort det nu i 6 års tid.. vilket MÅSTE betyda att han älskar mig ruskigt mycket.. eftersom att han står ut med all skit han får ta (ofta obefogat dessutom)
Han är min Kung, Älskade C.. och jag hans Drottning!!

Nä.. nu ska jag faktiskt inte skriva mer ikväll.. för nu ska jag leta efter fjärrkontrollen så jag kan byta kanal, och kanske hitta nått som är värt att se..

Hoppas ni har en jätte trevlig kväll gott folk!!!

Må Väl!
Kommentarer
Postat av: Lille Lisa

2008-10-28 @ 18:26:05
URL: http://veritasdarling.blogg.se/
Postat av: Lille Lisa

Ja, gudarna ska veta att en Spännar inte alltid är lätt att leva med! =P

2008-10-28 @ 18:26:47
URL: http://veritasdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0