Förbannat tråkigt...

... ja, jag skriver än en gång idag.. har nu så förbannat tråkig.. barnen ligger för natten och inget bra finns på tv.. kommer inte ens en bra film idag.. :/
Så skulle jag vilja gå och handla något gott, men det kan jag ju inte... *grrr*
Hade ju inte suttit fel med en påse ostbågar och lite annat smått och gott nu när jag ska vara själv..
Jo jag vet att jag hänger upp mig på det.. men jag HATAR verkligen att vara ensam hemma.. är i så stort behov av att få prata och vara social med folk så jag kräks på det här..

Tro om jag ska ta och ringa Hille och terrorisera honom med mitt prat lite.. :)  han älskar ju mig så mycket när jag inte har något att göra och ringer bara för att prata hål i huvudet på honom.. *haha*
Ja, han kan iaf få mig att skratta som få andra människor kan..


Så, nu är mitt godis slut också.. :(
Kvar finns bara godis som Älskade C tycker om...  blää... Kanske ska ta och göra lite chokladpudding?!?! :) för det har vi ju och jag köpte en massa mjölk förut..


Pratade med kusinernas mamma igår.. hon berättade att de har snö där hemma nu.. fy så fuskigt.. det vill jag också ha..
Saknar de RIKTIGA vintrarna som det är därhemma.. inte de slaksiga regniga vintrarna som är här..

Jag tycker faktiskt det vore kul om det blev snöstorm som det var 1994 (tror jag).. då man inte ens kunde gå ut för det hade snöat så mycket så dörrarna var under snön.. fy så roligt jag hade då med kompisarna.. vi byggde snökojjor och åkte pulka hela  dagarna då..
Men jag är väl den enda i denna stad som vill ha snöstorm på den nivån igen tror jag.. :)

Jaja.. nä nu ska jag lämna datorn och glo på idol lite.. jo jag vet.. men det finns inget annat att kolla på!!!

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: malin

Är du inte klok =) Ja vill inte ha någon jävla snö.. Den är blöt och kall och det blir bara massa slask.. Bläää..=)

2008-11-01 @ 07:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0