Förkylt och sjukt..

Japp.. nu är vi förkylda hela familjen.. eller ja, inte alla.. C klarar sig som vanligt från det mesta..
MEn jag och pojkarna är sjuka.. förkylningar, hostiga, snoriga och onda halsar.. uscha...

Nä, lite roligare kan man faktiskt ha än att vara sjuk...
Så är det ju sånt väder ute också så man vill itne ta ut barnen för då blir de säkert mer sjuka..
Det blåser som sjutton.. vågar för övrigt inte ta ut barnen heller när det blåser såhär.. är livrädd att en vind ska få tag på någon parabol och skicka den mot mina barn.. nä fy och usch.. tycker det borde vara förbjudet att sätta upp paraboler på fasaderna.. Inna på balkongen, OK.. men inte på husfasaderna...


Ska man göra idag då?? hmm.. Mickis och PowerR kanske skulle komma.. men jag ska ringa dom och förvarna så de itne kommer om de absolut inte vill bli sjuka..

Igår kom farmor och hämta B en stund.. Hon fick en trisslott av pojkarna i present och så vann hon på den, så för pengarna tog hon B och köpte glass och sen korv som de grillade.. :) mysigt..
Hon vill att B ska sova hos henne på Fredag.. Älskade C har dock regler angående detta som han själv får ta upp med henne..

Försöker få tag på Älskade C´s pappa.. vilket inte är det lättaste.. han har troligen tappat sin tele, för det är ingen som får tag på honom, och ingen som hört från honom.. ska försöka leta reda på det hemmet han bor på och ringa dom.. så kanske man kan få prata med honom.. måste ju fråga om han vill komma på jul eller inte..
Sen om han ska komma så måste vi fixa en bil.. men det är nog det minsta problemet eftersom att Faster Fiona kommer hit och hon har ju bil..
Älskade C får nog låna hennes för att hämta honom..
Skulle vara kul om han ville komma.. för då är det verkligen hela min familj och hela hans familj..  mysigt för barnen om inte annat..

Snart ska jag göra lite lunch.. det får nog bli pestopasta med kyckling om inte B hellre vill ha lax i.. TACK Mickis för att du lärde mig denna löjligt lätta och goda rätt...
Så enkelt och snabbt att göra.. och så förbannat gott är det.. tur att pojkarna också tycker om det.. det gör ju inte Älskade C så vi kan itne äta det när han är hemma.. därför blir det bra lunchmat.. :)


Tycker att Lilla S är så duktig.. går runt längs möbler hela tiden, och vill helst inte krypa alls.. så det dröjer inte länge tills han går nu.. men han går nog inte till 26 oktober.. :) 
Det vore kul om han gjorde det, för då är han lika gammal som B var när han tog sina första steg utan stöd..
Mina älskade barn..  Finns det vackrare än dom?? inte enligt mig iaf..
Skratten man har tillsammans med dom och åt dom när de hittar på diverse olika hyss är prislösa..
Helt enkelt de Bästa!!


JAg och Älskade C fick nått fnatt igår.. betedde oss som småungar.. haha, sprang runt här hemma på kvällen när barnen sov och kittlade varandra och skämtbråkade.. ja, vi betedde oss verkligen som småbarn.. men kul hade vi iaf.. :)
Och vet ni.. han är faktiskt kittlig.. :P


Nä, nu ska jag sluta skriva här..
Må Väl!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0