Fredagen

Ja igår kom flickorna Syster Greta och Grisen hit för att hälsa på och säga lite Grattis till mig.. :)
Fy vad kul det är att träffa dom.. varje gång jag träffar dom är lika rolig..
kan få sånna skrattanfall så det är helt sjukt.. speciellt när Grisen visar varför hon fick just det djuret tilldelat till sig.. :) Älskar dig Gumms..


Så var Grannarna här med sin son Liam, så B fick leka av sig en hel del innan läggdags..  Så härligt och se dom 2 leka för de ligger på samma nivå.. Annars kan B leka lite "tufft" för andra barn men han och Liam leker likadant.. så det är så kul att se..  Ska ringa de senare idag också så pojkarna kan leka av sig lite..  Tråkigt med vädret bara, annars kunde man varit ute med dom så de verkligen fick röra på sig, men men.. så länge de har nått att göra iaf..


Lilla S charmade till sig all uppmärksamhet innan det var dags för honom att sova.. han fick ju lov att visa alla hur duktig han är när han går mellan möblerna och att han kan klappa händer och vinka.. :) Och alla faller för hans lilla bustricks..

Även inatt har han faktiskt fått sova i egen säng hela natten... och även imorse sov han längre än han brukar när han sover hos oss.. han vaknade inte förän vad 8... så jävla skönt..
B gick upp med Älskade C och fick frukost och satte sig framför barnkanalen tills vi vaknade..
Dock så vaknade Älskade C denna natt när jag skulle ge S mat, det var ju itne bra, men det var nog för att har beredde ut sig så förbannat inatt.. fan jag fick ju hans knän i ryggen när jag låg och matade S...
Jaja..  allt är bättre iaf när S sover i egen säng..

Jo just det, han fick ju också somna där själv..
Jag gick in några gånger för att lägga honom ner när han ställt sig upp, men till slut så slutade han skrika när han inte såg mig och la sig bara för att mysa, vilket resulterade i att han somnade så gott så.. :)
Så träningen är igång för fullt nu... både för Mamma (Mig) och Lilla S..


Tänkte att jag ska sätta igång och vika den torra tvätten snart och fylla på med det som ligger i tvättkorgen...
Ska kolla om sofföverdraget har torkat också...
Skulle vara skönt om det hade det så man slipper ha lakan över kuddarna.. ser lite tattigt ut.. men men.. kanske kan vi köpa ett nytt överdrag.. :)
*JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL*


Nu är det slut på fantasin.. så jag har inget mer roligt att skriva..
Kanske uppdaterar senare!!!

Må Väl!!!
Kommentarer
Postat av: Simone

Gud va kul att lilla S börjar gå.. Det som e såååå roligt hehehe

2008-10-11 @ 11:16:27
URL: http://amstaffelektra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0