Inte min dag idag!!!

Nää.. idag är det inte min dag.. vet inte varför jag är så trött, slö och på så dåligt humör.. men det skit jobbigt iaf.. tråkigt också..
Borde göra en hel del här hemma.. men har ingen som helst kraft att göra nått..
Älskade C jobbar.. kan vara en bidragande faktor till mitt humör..  allt är så mycket lättare när han är hemma..  för då har jag hjälp med allt möjligt..

Ska nog samla lite krafter så jag kan ta tag och städa här hemma när han kommer hem..
måste hitta på nått och göra till middag sen också.. det är så svårt när han är så kinkig med maten och inte tycker om allt, och vi bara har fisk och kyckling hemma.. vilket han inte tycker om.. :(

Pojkarna leker iaf och tänker inte så mycket på att deras mamma har en dålig dag idag.. det är bra..  roligt att se dom leka tillsammans.. :)
Skulle ringt grannen också, så stora pojkarna får leka lite.. men jag har ingen lust att gå dit bort som jag ser ut just nu, och itne att de kommer hit heller när jag och hemmet ser ut som F A N!!!
Nä.. det får vänta tills Älskade C kommit hem och vi gjort en snabbstädning..  uscha..
Vart ska man få energin ifrån?? Tänk vad underbart det vore om jag iaf hade hälften av all den energi som B har.. fy så mycket saker man hade fått gjort..
Men nu sitter man och är trött och slö istället och hittar nada inspiration till att få ordning på något..

Nä.. om man skulle ta sig i kragen och fixa lite då kanske.. istället för att sitta här..
bläää..

Oven `n out

Kommentarer
Postat av: malin

Det är väl härligt med sådana där omotiverade dagar, när man inte orkar ett jota och hela hemmet faller itu.. Blääää =)

2008-10-18 @ 16:48:05
Postat av: malin

glömde säga att ja frågade min chef om vilken sten som är lila, hon sa amenitist. ( hur det nu stavas)

2008-10-18 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0