Kärleken Är Störst!

Igår kväll så låg jag och Älskade C i soffan och myste och tittade på film..  Kramades och myste..
Sen var det lika mysigt när vi gick och la oss.. Massa mys och en massa kärlek..

Älskar honom nått enormt.. och jag är lika löjligt kär idag som jag var för 6 år sedan när vi träffades. Det pirrar i magen av spänning när han ringer och ber mig gå ut för han vill äta lunch med mig..
Alla de gånger det inte är planerat att man ska träffas men gör det ändå så pirrar det som av fjärilar i magen.
Och att se han komma gående..mmm.. Älskar det. Hans hållning är så stolt och han är ju så förbannat snygg. :)




Att han kom i min väg när han gjorde det var nog det bästa som hänt i mitt liv.. för med honom följde ett lugn och 2 underbara pojkar.
Vissa tycker han ser ut som.. tja.. jag vet inte.. en gangster eller nått.. men han är världens goaste Nalle Björn... skulle aldrig göra en fluga förnär..
Men jag tycker bara att han är snygg, vacker att titta på och så otroligt sexig..
Ibland när han tittar på mig känns det som om allt annat stannar upp, allt annat upphör att existera..


Han är min bästa och närmaste vän, ingen känner mig så som han..
Han har gjort mer för mig än vad han själv vet.. inte nog med lugnet han kom med, han visade mig att jag var någon, någon värd att älska för mig själv..
Han gav mig ett skjälvförtroende, han gav mig styrkan.. men på ett sätt så han inte gör mig beroende av honom..
Han plockade fram den styrkan som fanns inom mig, som finns inom alla människor fast på vissa sitter den långt in.. som den gjorde på mig..
Han lärde mig att jag inte behöver en man för att klara livets hårda skola, det enda jag behövde var migsjälv och mina erfarenheter för att kunna passera nästa milstolpe i livet..

Han säger en helt annan sak, men han gör det mesta för mig..  :P  Han vill inte låta som om han är en toffel eller mes, men det mesta jag ber honom om gör han, och jag älskar honom för det..
Tycker han är så söt när han försöker visa en sida av sigsjälv som inte finns..  :)
Älskar att han är med på de flesta av mina knasiga upptåg.. :)

Älskar att se hur han leker med barnen.. hur han på någon sekund kan förvandlas till den mest barnsliga som finna här hemma... för att i nästa sekund vara lika lugn och bestämd som vanligt.

Han är mannen som aldrig blir arg, för att han tycker det är onödigt att ödsla energi på att vara arg eller hatisk, men kan spendera den energin till annat, leka med barnen, skratta, göra nått vettigt, eller sitta framför datorn.. :)
Han är en av de mest ärliga människor på denna jord..  säger vad han tycker och tänker, och är det någon som han ogillar, så spenderar han inte tid på att irritera sig, utan helt enkelt struntar i denna människa och lägger hellre energi på dom som betyder något för honom.


När jag hade fött vår andra pojke, så satt jag och funderade en hel del på vad C betydde för mig, och ett annat ord än ALLT kan inte beskriva..
Han är ju anledningen till att vi har våra vackra underbara söner, han är anledningen till att jag mår så bra som jag gör..
Han för så mycket gott med sig.


Vissa tror att bara för att vi inte pussas och kramas jämt så är kärleken död.. det är fel..
Vi har en massa kärlek kvar, men väljer att ha våra stunder när vi är ensamma..  När vi har våra stunder för mys och kram så vill vi vara själva, det är ju bara till för oss..
Sen är ju inte älskade C en sån person som visar allt offentligt.. vad som försigår i hans hjärta är bara till för de som är där att se.. inte alla andra..
Så Älskade vänner.. Kärleken kan, och gör, blomma lika starkt efter 6 års förhållande med diverse motgångar och händelser..

Ja, vi har ju gått igenom det mesta tillsammans.. och för var sak så blir vi tillsammans starkare, vi blir mer och mer enade.  Och med det så växer kärleken.
Finns ingen jag hellre skulle dela mitt liv med, finns ingen annan jag skulle vilja åldras med.. Finns INGEN jag hellre skulle ha som pappa till  mina barn!!!
Vi Är Allierade, Vi Står Enade, Vi Är Ett!!




Mina 3 pojkar betyder så mycket för mig att orden som finns inte räcker till!!
Kärleken är Störst!!
Kommentarer
Postat av: malin

Tack Jenny för att du får mig att sitta och böla på jobbet med massa chili mellan tänderna! Gud så fint skrivet. Ni är menade för varann, det tvivlar jag inte en sekund på. Ni klickar som ett pussel, så otroligt självklara tillsammans.



Allt gott till er mina underbara vänner <3

2008-10-15 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0