Katt Kort...

Hittade gamla och nya kort i mobilen på katterna.. så här kommer dom.. :)

Detta är då Tiili nr 1.. vår lilla MainCoon vi fick lov att ge bort pga av Älskade C´s allergi.. :/
Men hon är ju så förbannat sööööt!!


Smala Shiva

Lite dålig bild, jo jag vet.. men det är med mobil så kräv inte för mycket.. :)
Vet inte alls när detta är, men det är minst 2 år sedan...  så smal och fin hon var då.. vår vackra katt!!

Tjocka Shiva tillsammans med nya Tiili.. (son B döpte henne, därav samma namn som den förra)


Dom är så goa och mysiga när de sover ihop!!
Mina Sessor. :)



Litet inlägg då!!!

Hoppas du "anonym" tar emot min ursäkt, det var inte meningen att det skulle bli så.. det är fixat nu dock.. är annars VÄLDIGT noga med att inte hänga ut någon på nätet..  Vill aldrig nämna namn eftersom att personen i fråga kanske inte vill det..
Förbannat dumt och klantigt av mig att missa just det..
Men men.. nu är det fixat, och jag hoppas det inte blev någon skada gjord!!!

Tror ni på ödet? Ibland gör jag det, men för det mesta tror jag att saker och ting händer för att vi ska förberedas och lära oss inför en större prövning.. är inte troende så denna "prövning" kommer enligt mig inte från Gud..  utan från Livet självt..  Är ju en person som tror på det övernaturliga och att vi omges av energier av olika slag, dessa energier tillsammans med Moder Natur och andra krafter runt oss..
Helt enkelt för att vi ska kunna klara oss i livet.. 
Iaf så måste jag se det på det viset när jag möter motgångar, det sporrar mig att ta motgången, klara den och bli en starkare människa och få större och starkare band till Älskade C.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans, så många prövningar som vi gått igenom och klarat av..
Är så glad att ha honom i mitt liv så det anar ni där ute inte..


Tänker inte skriva ut allt jag tycker och älskar om/med honom.. då försöker ni bara ta honom ifrån mig.. *haha* men försöka kan ni väl!! :P

Nä, nu ska jag vara social med älsklingen och titta på tv!

Må Väl!
Kommentarer
Postat av: Lille Lisa Fisa =D

I'm coming to get hiim =D=D

2008-10-24 @ 11:35:12
URL: http://veritasdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0