Livet...

...går inte alltid som man vill..
Det har många i min närhet tyvärr fått erfara...
Vissa har större problem än andra..  Och jag kan ionte hjälpa någon och det är jobbigt.. jag vill hjälpa, jag vill stötta.. men ibland är man maktlös och frustrationen växer..

Till dig "Anonyma" Jag gissade då rätt på vem det var, det du ville ha ändrat är ändrat nu..  Ber om ursäkt igen för att jag missade det..  inte min mening att något sånt skulle komma ut.. Men nu är det som sagt ändrat och där finns nu bara "xxxx".

Ja, som ni förstår så har jag tråkigt.. pojkarna leker här brevid så gulligt, fast Lilla S börjar bli grinir så det är snart dags att lägg honom en stund tror jag. :)


Nä.. nu har jag väl fått det sagt det jag ville säga för denna gång iaf.. :)

Må Väl!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0